مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 7 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به منظور حسابرسی از تعاونی های توزیعی کشور در سال جاری خبر داد.



 ارکانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در راستای نظارت مالی بر عملکرد تعاونی ها و شناسایی  و رفع نقاط ضعف و برقراری  کنترل های  مناسب جهت حفظ حقوق اعضا،  مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به منظور  حسابرسی  از تعاونی های توزیعی  سراسر کشور در سال جاری اختصاص داده شده است.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه حسابرسی  های با الویت  تعاونی های مسکن و مسکن مهر است تصریح کرد:  در این راستا تعداد 396  واحد برای 555 سال مالی از طریق ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها از سوی،  اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران مورد حسابرسی قرار گرفته است.
 مدیر کل روابط عمومی  وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه انجام حسابرسی  در سال 91 نسبت به سال  قبل 500 درصد رشد داشته است،   خاطر نشان کرد:  به منظور  استفاده از ظرفیت های اتحادیه های تعاونی مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون ریال به 9 واحد از اتحادیه های سراسری جهت  حسابرسی از 118 تعاونی اختصاص داده شده است./ل


برچسب ها: مدیر ، کل ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار