عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: امروز باید دقت کنیم و ببینیم که مقام معظم رهبری چه می‌فرمایند و مو به مو فرمایشات ایشان را دقیقا اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف به تبیین دلیل نامگذاری این همایش به همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف پرداخت و اظهار داشت: در طول این 34 سال از ابتدا تاکنون انحرافات مختلفی را شاهد بوده‌ایم؛ در زمان دولت موقت انحرافی در رابطه با اجرای احکام اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی حاصل شد.

وی انحراف ایجاد شده در دوره سازندگی را غلبه توسعه بر عدالت و اینکه له شدن افراد محروم در مقابل توسعه کشور مشکلی ندارد، اشاره کرد و ادامه داد: در زمان اصلاحات تغافل فرهنگی، سازش در مقابل غرب و میدان دادن به اسلام‌ستیزان از جمله انحرافات ایجاد شده بود و اخیرا نیز شاهد مطرح شدن انحرافاتی از قبیل مکتب ایرانی هستیم.

محصولی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه‌های مختلفی ایجاد شده است، افزود: مسئله بنی‌صدر، حرکت‌های مسلحانه منافقین علیه مردم و مسئولین، فتنه تحمیل جنگ 8 ساله، و فتنه 77 و 88 از جمله فتنه‌هایی هستند که از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد آن بوده‌ایم.

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ما به تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری از تمامی این فتنه‌ها و انحرافات با مقاومت و ایستادگی عبور کرد.

وی اظهار داشت: متأسفانه برخی مغفولین پایداری در برابر انحرافات و فتنه‌ها را تندروی تلقی می‌کنند و این مسئله را به دور از عقلانیت می‌دانند و می‌گویند باید سازش کنیم.
 
عضو موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این همایش بحث انتخاباتی وجود ندارد به شعارهای برخی نامزدهای انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: برخی از این نامزدها شعارهایی را مطرح می‌کنند که در آن بحث مقاومت و پایداری نیست بلکه بیشتر در جهت جذب قشر خاکستری جامعه است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری به جای کلمه توسعه برای دهه چهارم انقلاب پیشرفت و عدالت را بکار بردند که پیشرفت هم بدون مقاومت بی‌نتیجه است.
 
محصولی با بیان اینکه اگر ما به وظیفه خودمان عمل کنیم در هر صورت پیروز و موفق هستیم، افزود: اگر به تکلیف عمل نکنیم چنانچه که در ظاهر هم پیروز باشیم درحقیقت شکست خورده‌‌ایم.

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید به تکلیف خودمان عمل کنیم و ببینیم که مقام معظم رهبری به دنبال چیست؟ امروز رهبری علاوه بر شاخصه‌هایی که قبلا مطرح کردند یک شاخص نه جدید بلکه جدیدا دوباره آن را مطرح کردند و فرمودند من انقلابی‌ام و یک دیپلمات نیستم؛ امروز هر کسی که ادعای تبعیت از مقام معظم رهبری را دارد باید انقلابی عمل کند.

محصولی تصریح کرد: هر کسی که ادعای تبعیت از رهبری را دارد باید کاری را انجام بدهد انقلابی‌ها خوشحال بشوند نه اینکه کاری کند که فتنه‌گران رفوزه برای وی به‌به و چه‌چه کنند.

عضو ارشد جبهه پایداری با بیان اینکه امروز در برخی ازسخنرانی‌ها و یادداشت‌های روزنامه‌ها شاهد این هستیم که عده‌ای می‌گویند ما نباید در رابطه با سیاست خارجی کشورمان کاری کنیم که به کشور هزینه وارد شود، ادامه داد: وظیفه امروز ما این است که به تکلیف عمل کنیم و ضمن تشخیص درست تکلیف در جهت انجام آن تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: در رابطه با مقام معظم رهبری نه تنها وظیفه‌مان تبعیت از ایشان است بلکه باید شرایطی را در جامعه فراهم کنیم که ایشان زمینه بست ید خود را فراهم‌تر از گذشته ببینند.

محصولی گفت: امروز بعضی‌ها می‌گویند با این اظهارنظر‌ها که عده‌ای را ساکت فتنه و ... می‌گیرید کسی برای رهبری باقی نمی‌ماند؛ ما به اینها می‌گوییم آنها کاری برای رهبری نکردند بلکه در مسیر ولایت سنگ‌اندازی کرده‌اند و کار اصلی را مردم انجام دادند. همانگونه که در 22 بهمن این مسئله را به وضوح دیدیدم.

وی تأکید کرد: مردم علی‌رغم اینکه در فشار بودند، آمدند و پای نظام خود ایستادند از همین مردم نخبگان بزرگی بوجود می‌آید که برخلاف افرادی که ادعاهای زیادی دارند و تا به حال به غیر از اینکه از انقلاب خورده‌اند و برده‌اند کار دیگری انجام نداده‌اند نخبگان بزرگی ظهور و بروز پیدا می‌کنند چنانچه در دولت نهم فضایی اینگونه بوجود آمد و نمونه‌های آن را دیدیم.

محصولی ادامه داد: ما باید در مقابل فتنه‌های وانواع انحرافات پایداری کنیم یعنی همان پایداری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ پایداری با خرد‌ورزی و عقلانیت تعارضی ندارد. 

وی با بیان اینکه محصول خرد‌ورزی پایداری است افزود: امروز باید دقت کنیم و ببینیم که مقام معظم رهبری چه می‌فرمایند و مو به مو فرمایشات ایشان را دقیقا اجرا کنیم.

عضو ارشد جبهه پایداری تصریح کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خیلی‌ها می‌گفتند که نظر مقام معظم رهبری ارائه لیست واحد است اما ایشان بارها فرمودند که من حرف در گوشی ندارم. 

محصولی ادامه داد: بعضی از دوستان در انتخابات مجلس تلاش کردند عده‌ای را برای انتخابات ریاست جمهوری تطهیر کنند و نتیجه آن چیزی شد که مجلس کنونی بوجود آمد که دل رهبری را به درد می‌آورد البته کارهای مثبت مجلس را هم نادیده نمی‌گیرم.

عضو هیوت موسس جبهه پایداری خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله‌ای که امروز باید مدنظر قرار بگیرد توجه به وظایف اجتماعی است و در رأس آن نیز حرکت در مسیر ولایت فقیه خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: محصولی ، همایش ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار