بخش ویژه پیامبر اعظم(ص) با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان در موزه هنرهای معاصر تهران مواجه شد.

حسن نوفرستی، مسئول برنامه های هنری موزه هنرهای معاصر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از چهاردهم بهمن در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است.
وی گفت: در این دوره از جشنواره بین المللی هنرای تجسمی فجر بخش ویژه با عنوان پیامبر اعظم (ص) با آثاری در رشته های عکس، نقاشی، سفال و سرامیک، مجسمه سازی، تصویرگری، نگارگری و.. از هنرمندان پیشکسوت کشورمان به نمایش گذاشته شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: با نمایش آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای  معاصر تهران شاهد افزایش بیش از پیش بازدیدکنندگان بوده ایم.
وی اظهار داشت: روزانه بیش از چهارصد بازدیدکننده برای دیدن آثار هنرمندان پیشکسوت تجسمی کشورمان به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه می‌کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: آثاری که در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش گذاشته شده است جزء آثار غیر رقابتی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است.
وی در ادامه گفت: در بخش ویژه این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی نیز آثار استاد محمود جوادی پور به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا 13 اسفند در تهران برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار