مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان از رونمایی اولین نیروگاه خورشیدی خانگی سخن گفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدحسن متولی‌زاده در نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد:صنعت برق ایران در بسیاری از شاخص‌ها از جمله تولید و صادرات برق در جهان رتبه اول را دارد و به برکت همجواری با بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و به همت و تلاش همکاران در عرصه تولید این افتخار را داریم که شرکت صنعت برق خراسان در بین شرکت‌های کشور در خیلی از شاخص‌ها رتبه اول را دارد.

متولی‌زاده بیان کرد: تلفات انرژی در منطقه خراسان از متوسط کشور 4 درصد کمتر است و انرژی تولید نشده ما در حوادث یک پنجم متوسط کشور است که نشان‌دهنده بهرهوری بالای صنعت برق خراسان است.

 

متولی‌زاده تصریح کرد: افتخار داریم که در سال تولید ملی و همزمان با این کنگره طرح "اسپادا"، اتوماسیون ملی با نرم‌افزار 100 درصد به روز به عنوان آخرین حلقه از زنجیره تولید داخل از صنعت برق امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: به مناسبت این ایام 22 اتوماسیون و کنترل از راه دور به بهرهبرداری خواهد رسید؛ اتوماسیون در صنعت برق و هوشمندسازی یکی از ابزارهای مهم و اساسی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است/س 

 

 

برچسب ها: رونمایی ، نیروگاه ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.