بازیکنان و اعضای تیم های فوتبال پرسپولیس و گهر پس از بازی روز گذشته که با نتیجه 3 بر 2 به نفع سرخپوشان به پایان رسید به اظهار نظر در این مورد پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و گهر درود لرستان آخرین بازی معوقه هفته بیستم لیگ برتر را روز گذشته ساعت 17:10 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این بازی با پیروزی تیم پرسپولیس به پایان رسید .
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود لرستان به خاطر آلودگی هوا در هفته بیستم برگزار نشد بر این اساس دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

هر 2 تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود در شرایط بحرانی به سر می برند سرخپوشان سه هفته متوالی رنگ برد را ندیدند در آن سوی میدان هم، گهری ها چهارهفته مقابل حریفانش به پیروزی دست نیافتند و خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کنند.

بر این اساس دو تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود به برد این بازی نیاز دارند تا وضعیتشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
 
ترکیب پرسپولیس: نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، ولاتکو دانوسکی، محمد نوری، رضا حقیقی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری‌فرد.
 
مایلی کهن چهره ویژه بازی است بازیکن سابق پرسپولیس که حالا هدایت گهر را بر عهده دارد باید رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد.

مایلی کهن که با افراد زیادی در این فوتبال مشکل دارد پیش از شروع فصل با مدیر عامل پرسپولیس هم جدال اساسی داشت.
 
بر این اساس مصاف او با تیم رویانیان جذابیت خاص خود را دارد. محمد پروین هم یکی از چهره های ویژه بازی امروز است مصاف گل محمدی که زمانی در تیم شاگرد مایلی کهن بود با استادش هم یکی از نکات بازی امروز خواهد بود.
 
شایان ذکر است: علی کریمی و مهدوی کیا کاپیتان های پرسپولیس از غایبان بازی بودند.

گفتنی است: سعید بخشی زاده به همراه سعید علی نردادیان، محمد رضا امینی و سید مهدی سید علی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
 
تماشاگران زمان خوانده شدن اسامی بازیکنان گهر، آنها را تشویق کردند.
 
قبل از اغاز بازی شیرینی مدام روی نیمکت رفت و آمد می کرد و با هواداران خوش و بش می کرد.
 
مایلی کهن در ابتدای بازی برای هواداران گل پرتاب کرد و از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.
 
هواداران پرسپولیس با نصب پلاکارد بزرگی ورود هواداران گهر به تهران را خیر مقدم گفتند.
 هواداران گهر از روی سکوها به مهدی تارتار سرمربی سابق تیمشان که عزادار است تسلیت گفتند.
 
گل محمدی به علت محرومیت، از روی سکو بازی تیمش را تماشا می کرد.
 
10 دقیقه از بازی می گذشت اما فقط 3 هزار نفر در ورزشگاه حاضر بودند که هزار نفرشان طرفدار گهر بودند.
 
پرسپولیس در دقیقه 16 با گل غلامرضا رضایی از گهر پیش افتاد.
 
ادموند بزیک در جایگاه ویژه در کنار یحیی گل محمدی بازی را تماشا می کرد. مهدی تاج و دستیاران خارجی کی روش نیز در جایگاه ویژه نشسته بودند.
 
هواداران به شدت عادل فردوسی پور را تشویق می کردند.
 
نیروی انتظامی در کنار جایگاه هواداران گهر مستقر شده بود  که این اعتراض هواداران گهر را در پی داشت اما لیدرها  هواداران را به آرامش دعوت می کردند.
 
پرسپولیس توسط محمد نوری موفق به گشودن دروازه گهر شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد.
 
نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
 
در دقیقه 48 حامد پورعمرانی دروازه پرسپولیس را گشود و کار را برای گهر به تساوی کشاند.
 
گهر در دقیه 56 توسط مجید خمیس به گل دوم دست پیدا کرد.
 
هواداران گهر پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمشان به شادمانی پرداختند و از بازیکنان تیمشان گل های بیشتری را طلب کردند.
 
محسن بنگر از پرسپولیس در دقیقه 57 کارت زرد دریافت کرد.
 
غلامرضا رضایی در دقیقه 63 کارت زرد گرفت.
 
هادی نوروزی گل دوم پرسپولیس را در دقیقه 70 وارد دروازه گهر درود کرد.
مارکو پروویچ گل پیروزی بخش تیمش را از پشت 18 قدم وارد دروازه کرد تا پرسپولیس از کسب مساوی دیگر فرار کند.
 
تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم فوتبال گهر درود را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
 
گل محمدی : یک اعتراض کنم اخراج می شوم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با گهر درود گفت: برخی از مربیان حرف های بدی می زنند و هیچ اتفاقی نمی افتد اما من با کوچک ترین اعتراضی اخراج می شوم.
 
یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل گهر افزود: باید در امر گلزنی بیشتر دقت کنیم تا به هدف خود برسیم.  البته تیم گهر هم با حضور مایلی‌کهن عوض شده و اگر او از ابتدا در این تیم حضور می‌یافت جایگاه گهر اینجا نبود.

وی که از حضور روی نیمکت محروم بود خاطرنشان کرد: در VIP هوا خوب بود، البته هیچ‌وقت حرکت ناشایستی انجام ندادم مانند برخی مربیان نیستم و برای داوران جایگاه ویژه‌ای قائلم و احترام خاصی به آنها می‌گذارم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هرگز به داوران توهین نکردم اما به هر حال اخراج شدم. مربیان دیگری با داد و فریادهای وحشتناک حرف‌های بدی هم می‌زنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد به هر حال این  شانس یحیی گل‌محمدی است که با یک اعتراض چنین برخوردی با وی می‌شود.

 مایلی کهن: با این وضع روز به روز عقب می افتیم

سرمربی تیم گهر با انتقاد از داوری بازی پرسپولیس و گهر گفت: با این وضع و بی شهامت بودن تصمیم گیرندگان، ما روز به روز عقب می رویم.
محمد مايلي کهن در نشست خبري پس از بازي با پرسپوليس درباره اين بازي توضيح داد: نمي‌دانم درباره چه چيزي بايد صحبت کنم. داور فقط اخطارهايش براي ما بود. در همين صحنه آخر مشخص بود که چه کسي بايد اخطار مي‌گرفت اما اين‌ها بماند.
 
وی تصریح کرد: بازيکنان ما از تمام وجود مايه گذاشتند و زحمت کشيدند اما متاسفانه مزد زحمات‌شان را نگرفتند. با اين حال چيزي از ارزش‌هايشان کم نشد. من ممنون‌شان هستم و از تماشاگران محترم درودي هم تشکر مي‌کنم.
 
مایلی کهن ادامه داد: فوتبال ما به دليل عدم شهامت تصميم‌گيرندگان، روز به روز عقب مي‌رود. آقايان از در بيرون رفته و از پنجره مي‌آيند. در سال‌هاي اخير چه خدماتي به فوتبال ما ارائه کرده‌اند که برمي‌گردند اما آن‌هايي که پوست و خون‌شان است مسئوليت ندارند.
 
نوروزی : بازی راحتی مقابل گهر نداشتیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصورمان این بود که بازی راحتی مقابل گهر خواهیم داشت اما این گونه نبود و آنها ما را در آزادی به زحمت انداختند.
 
هادي نوروزي  پس از پيروزي 3 بر 2 پرسپوليس مقابل گهر به خبرنگار ما گفت: پس از اينکه 2 گل دريافت کرديم بچه‌ها به خودشان آمدند و توانستيم در پايان اين بازي به برتري دست يابيم خدا را شکر مي‌کنيم که اين 3 امتياز را کسب کرديم و به رده ششم صعود کرديم.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدا فکر مي‌کرديم بازي راحتي برابر اين تيم داريم اما اينگونه نبود به هر حال خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم. 
 
محمد نوری: خوشحالم که سه امتیاز را کسب کردیم
 
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اين ديدار خيلي حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم. با اين حال خدا را شکر که تا ششم جدول بالا آمديم چرا که رتبه ششم با دوازدهم بسيار متفاوت است.
وی در مورد داوری این دیدار افزود: داوري عملکرد خوبي داشت و گل تيم ما در اين ديدار سالم بود. در گل دوم توپ تقريبا يک متر در درون دروازه بود.

ماهینی: شرمنده هواداران شدم
 
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در نيمه نخست بازي خوبي را ارائه کرديم و با يک گل پيش افتاديم ولي در نيمه دوم در دو صحنه غافلگير شديم ولي خوشبختانه توانستيم بازي را برگردانيم و سه امتياز را کسب کنيم. متاسفانه قسمت نشد تا پنالتي‌ام گل شود. مي‌خواستم به بالاي دروازه بزنم که با بدشانسي به ديرک دروازه خورد و شرمنده هواداران شدم.
ماهینی در ادامه در پاسخ به اينکه آيا رويانيان اولتيماتومي به بازيکنان داده است، گفت: خير. ايشان چيزي به ما نگفته، البته ما هم از نتيجه راضي نيستيم و طبيعتا ايشان هم از نتايج ما راضي نيست. با اين حال او به ما اولتيماتومي نداده است.

رضایی: بازی سختی را پیروز شدیم  
 
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مورد بازی تیمش و در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح کرد: بازي خوبي بود و ما مي‌دانستيم که گهر با تمام وجود در اين ديدار حاضر مي‌شود. به همين علت بسيار ديدار سختي را در پيش رو داشتيم. متاسفانه چندين موقعيت را از دست داديم که شايد دليل اصلي آن استرس تيم ما براي برد در اين ديدار بود چرا که ما از ابتداي اين ديدار به فکر برد بوديم و همين باعث شد تا به آن شکل موفق نباشيم و بايد در آينده از موقعيت‌هايمان بهتر استفاده کنيم. با اين حال خدا را شکر که سه امتياز را کسب کرديم./مح 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار