فساد، تجاوز و مزاحمت هاي جنسي در ميان نظاميان رژيم صهيونيستي افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ چند سال پيش بود که ايهود باراک ارتش اسرائيل را اخلاقي ترين ارتش جهان توصيف کرد. گذشته از توهمات باراک و گذشته از اقدامات نظاميان رژيم صهيونيستي عليه عرب ها و فلسطينيان، بررسي در لايه هاي دروني ارتش صهيونيستي عکس ادعاهاي باراک را ثابت مي کند. 
به نوشته روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت، موارد متعدد و مکرر تجاوزات جنسي و ايجاد مزاحمت که در ميان نظاميان  اسرائيل اعم از زن و مرد به طور جداگانه وجود دارد رئيس ستاد مشترک ارتش اين رژيم را ناگزير از انجام اقداماتي براي جلوگيري از اين پديده کرد. 

مطالعات مختلف نيز از افزايش نظاميان مرد شاکي از موارد تعرض به خود در طول سال 2012 به ميزان 7 درصد در مقايسه با سال قبل حکايت مي کند. اين در حالي است که اين ميزان مواردي را شامل نمي شود که برخي از اين افراد مورد تعرض قرار گرفته ترجيح مي دهند به جاي ارائه شکايت، مسئله را مسکوت نگه دارند و آن را علني نکنند. 

وقوع چنين حوادثي در خصوص اين رژيم که در اصل براساس غصب سرزمين هاي عربي برپاشده است عجيب نيست چون اين فرهنگ به زندگي روزمره آنها تبديل شده است. به گونه اي که اقدامات مزاحمت جنسي به موشه کتساو رئيس پيشين اين رژيم و تعداد زيادي از افسران ارشد ارتش و دستگاه جاسوسي اسرائيل نيز کشيده شده است. بله اين اخلاقي است که آنها به آن مباهات و افتخار مي کنند و رهبران غرب هم براي تمجيد از آن از يکديگر سبقت مي گيرند. اين اخلاق و رفتار کساني است که برخي عربها براي ديدار با آنها هجوم مي آورند. اين اخلاق کساني است که برخي اعضاي شوراي استانبول(شوراي ملي مخالفان سوري) و ائتلاف دوحه(ائتلاف مخالفان سوري) براي جلب رضايت آنها تلاش مي کنند.




                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فساد ، اسرائیل ، تجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار