يك روزنامه هوادار کابينه نتانياهو، مدعي شده كه صدور مجوز اعزام كاركنان بخش درماني ترك به نوار غزه توسط مقامات صهيونيست نشان آن دهنده آن است كه مقامات صهيونيست خواهان برقراري مجدد روابط با دولت تركيه هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، يك مقام رژيم صهيونيستي روز گذشته خبر داد كه رژيم صهيونيستي با اعزام كاركنان بخش درماني ترك از كشور تركيه و تجهيزات پزشكي و درماني به نوار غزه موافقت كرده است.

يك روزنامه صهيونيستي كه به "بنيامين نتانياهو" نخست وزير آن رژيم نزديك است مدعي شده كه اين اقدام سيگنالي از سوي رژيم صهيونيستي به دولت تركيه براي برقراري مجدد روابط بوده است. 

از زمان حادثه كاروان غزه در سال 2010 و تهاجم وحشيانه صهيونيست ها به اعضاي آن كاروان بشردوستانه كه از تركيه عازم نوار غزه بود روابط ميان تركيه و رژيم صهيونيستي تيره شد.

"گاي اينبار" سخنگوي وزارت جنگ رژيم صهيونيستي روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاري فرانسه اظهار داشت كه "اين توافق تنها به منظور اعزام 25 نيروي متخصص در زمينه پزشكي و درماني از سوي تركيه به غزه بعمل آمده است و تجهيزات پزشكي نيز نخست به بندر "اشدود" در جنوب رژيم صهيونيستي فرستاده شده و سپس توسط كاميون به نوار غزه فرستاده مي شوند."

روزنامه "اسرائيل هايوم" همچنين افزوده است كه به احتمال سرويس هاي آب آشاميدني و گرمايشي نيز توسط كشتي هاي ترك ارسال خواهند شد و افزوده است كه "انتظار مي رود بيمارستان ساخته شده توسط ترك ها در نوار غزه در جريان ديدار رجب طيب اردوغان نخست وزير آن كشور از غزه افتتاح شود." 


برچسب ها: اسرائیل ، ترکیه ، غزه ، روابط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار