مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از بهره برداری ۱۲ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی اصفهان با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، سعادت بهرامی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ درصد شهرک‌های صنعتی کشور در استان اصفهان وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۷۶ ناحیه و شهرک صنعتی فعال در سطح استان اصفهان وجود دارد که حدود ۹۳ درصد صنعت و صنایع کوچ کشور در شهرک‌های صنعتی موجود در سطح کشور مستقر است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند و بیش از ۵۰ درصد واحد‌های تولید سیمان، ۶۰ درصد تولید‌کنندگان سنگ و ۳۰ درصد از صنایع نساجی کشور در استان اصفهان مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت : این شرکت در راستای بهره‌مند شدن شهرک‌های صنعتی از خدماتی مانند آب، برق، گاز و سایر خدمات با ادارات مختلف هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در نواحی و شهرک‌های صنعتی زیر‌ساخت‌های مورد نیاز را برای فعالیت‌های صنعتی ایجاد می‌کند.
وی به راه‌اندازی شهرک فناوری در استان اصفهان اشاره کرد و با بیان این که این شهرک در شمال اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شهرک مباحث علمی مانند نانو و هایتک به صورت عملیاتی انجام می‌شود.
بهرامی شهرک صنعتی «جی» را سومین شهرک صنعتی بزرگ کشور برشمرد و اضافه کرد: اصفهان با داشتن هشت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در بسیاری از زمینه‌ها رتبه نخست را در سطح کشور دارد.
وی شرایط نساجی در استان اصفهان را نيز مناسب ارزیابی و تاکید کرد: طی سال‌های گذشته اصفهان به دلیل فعالیت چشمگیر در زمینه ریسندگی به عنوان منچستر ایران به شمار می‌رفته است./ا
برچسب ها: صنعتی ، اصفهان ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.