فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: پلیس آگاهی خاش در یک عملیات پلیسی اموال سرقتی به ارزش 500 میلیون ریال را کشف و ضبط کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان خاش به دنبال سرقت یک محموله بلوریجات در این شهرستان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی به دنبال اقدامات تخصصی و فنی خود موفق شدند فردی به نام «ی.ب» را به عنوان تنها مظنون این پرونده سرقت شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی خاش بیان کرد: در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی مشخص شد تنها مظنون این پرونده یکی از اعضای اصلی یک باند سرقت است و احتمالا در این پرونده سرقت نیز مشارکت داشته است.

آذرپودینه بیان داشت: مأموران با تحت نظر قرار دادن این سارق حرفه‌ای موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری یگان امداد شهرستان خاش وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از محل اختفاء این متهم تعداد 734 کارتن انواع بلوریجات خارجی به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خاش افزود: این متهم در تحقیقات پلیس لب به اعتراف گشود و راز این سرقت بزرگ را برملأ کرد و گفت پنج ماه قبل با همدستی سه نفر دیگر با یک دستگاه خودرو پژو به محلی که این محموله انبار شده بود دستبرد زدیم.

این مسئول عنوان کرد: تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری همدستان دیگر این سارق حرفه‌ای آغاز شده است./ج1

برچسب ها: زاهدان ، خاش ، اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.