ادامه تخريب منازل فلسطينيان در کرانه باختري به درگيري اهالي يکي از روستاها با نيروهاي رژيم صهيونيستي منجر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ اهالي روستاي فلسطيني بيت عوا در نزديک الخليل در کرانه باختري با نيروهاي رژيم صهيونيستي درگير شدند. اين درگيري ها پس از آن آغاز شد که نيروهاي صهيونيست يک منزل و يک حلقه چاه را به بهانه نداشتن مجوز تخريب کردند. 

يکي از اهالي منطقه گفت: اين منزل و اين چاه ده سال است که در اين جا وجود دارند و صاحبانش در آن زندگي مي کنند ولي آنها به صورت ناگهاني و بدون اطلاع قبلي آن را ويران کردند. 

مقامات رژيم صهيونيستي از يک سو به تخريب منازل فلسطينيان و اقدامات خود عليه فعالان فلسطيني که مي کوشند در برابر شهرک سازي مقاومت کنند ادامه مي دهند و از سوي ديگر با ادامه شهرک سازي مي کوشند واقعيت هاي جديدي را به وجود بياورند که آغاز احداث نود واحد مسکوني در شهرک بيت ايل در نزديک رام الله که در چارچوب طرح احداث صدها واحد انجام مي شود، از جمله اين اقدامات است. 

نبيل ابوردينه سخنگوي رياست تشکيلات خودگردان فلسطين گفت: سياست هاي دولت کنوني و آينده اسرائيل بايد تغيير کند. شهرک سازي بزرگترين مانع بر سر راه از سرگيري مذاکرات و بازگشت به صلح واقعي است.  رژيم صهيونيستي با وجود تلاش هاي سياسي و اعتراضات بين المللي به بلعيدن زمين هاي فلسطينيان ادامه مي دهد که با توجه به زمين هايي که تا کنون غصب کرده است تاسيس کشور مستقل فلسطين تقريبا بعيد به نظر مي رسد.


                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار