ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:هیچ گاه به دنبال حاشیه نبوده ام و فقط به کشتی و موفقیت در میادین مهم فکر می کنم.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افرود:در اردوی قبلی با اجازه از خادم به دلیل مشکلا ت شخصی 2 روز زودتر از سایرین اردوی تیم ملی را ترک کردم که این موضوع شایعات بسیاری را در بر داشت.

وی ادامه داد: برخی از دوستان عنوان کردند که من بدون هماهنگی و با حالت قهر اردوی تیم ملی را ترک کردم که باید بگویم واقعاً این طور نبود. چند کار شخصی داشتم ضمن آنکه کمی هم از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بودم که به همین دلیل با هماهنگی و مرخصی از رسول خادم از اردو خارج شدم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد:همیشه از حاشیه ها فاصله گرفتم و به عنوان یک سرباز با همه وجود در خدمت تیم ملی کشورم بوده ام و از این به بعد نیز برای اهتزار در آوردن پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی از هیچ تلاشی دری نخواهم کرد.

وی درباره مسابقات جام جهانی تهران نیز گفت:هم اکنون در وضعیت آمادگی نسبتا خوبی قراردارم وبا توجه به این که رقابتها ی جام جهانی در ایران برگزارمی شود و برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته با توان و انرژی بیشتری در این مسابقات کشتی خواهم گرفت. مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روزهای 3 و4 اسفند جاری در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار