فرماندار شهرستان شهركرد از افزایش بازرسی و نظارت دستگاه های مسئول بر بازار، به منظور كنترل بر قیمت كالاها و خدمات، همزمان با فرا رسیدن ایام خرید سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مراد كاظمی در نشست شورای اداری شهرستان شهركرد با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح كرد: این حضور حماسی و انقلابی، وفاداری مردم به آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی را به همگان نشان داد.

وی با بیان ضرورت انجام راهكارهای عملی به منظور نظارت بر بازار و تامین آرامش آن، گفت: نباید عده ای سودجو و قانون شكن، از اعتماد مردم سوء استفاده كرده و بازار را متشنج كنند.

كاظمی بر تشدید بازرسی ‌های ماموران و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و نظارت بر بازار تأكید كرد و افزود: قیمت‌گذاری‌ها باید با دقت و نظارت بیشتری انجام شود و اصناف و بازاریان نیز بر رعایت قانون و اصول بهداشتی و خدماتی اهتمام ورزند.

فرماندار شهرستان شهركرد همچنین با بیان اهمیت برنامه ریزی مسئولان برای فراهم كردن امكانات برای جذب گردشگران در ایام نوروز، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای دست اندركار، موظفند با راه اندازی ستاد تسهیلات سفر شهرستان، از مسافران ورودی به شهرستان به نحو مطلوب میزبانی كنند.

كاظمی در ادامه با بیان اقدامات انجام شده برای برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان، افزود: بیش از 70 برنامه محوری در این شهرستان، برگزار شد و این تعداد برنامه از سوی دو ستاد بخشی، 13 ستاد شهری زیر مجموعه و 27 كمیته زیر مجموعه اجرا شد.

كاظمی، كلنگ‌زنی پروژه پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری، افتتاح مركز بهداشتی درمانی شماره 3 شهركرد، نمازخانه طاقانك و آبیاری بارانی شهر كیان و افتتاح پروژه سیگنال‌رسانی به ایستگاه‌های حضرت ولی  عصر (عج) شهركرد را از پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر این شهرستان بیان كرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یك امتحان الهی بود و ملت غیور و ولایتمدار ایران از این امتحان سربلند بیرون آمد.

علی گرجی تصریح كرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، نشان دادند كه با تحمل فشارهای اقتصادی، عزت و افتخار خود را با هیچ چیز معامله نمی كنند.

وی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را از مهم‌ترین دستاورد راهپیمایی 22 بهمن برشمرد و افزود: استكبار‌ستیزی، تداوم‌ پیشرفت‌های نظام، وحدت و انسجام مردم، لحظه‌شناسی، ایستادگی در برابر تحریم‌ها، حضور همه نسل‌ها و اثبات الهی بودن انقلاب از دیگر دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن بود./س
برچسب ها: افزایش ، بازرسی ، بازار ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.