قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان نیشابور، تکمیل مسکن مهر را یک تکلیف دینی و شرعی برشمرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،مهندس محمدرضا قلندر در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان نیشابور با اعلام این مطلب گفت: مسکن مهر مثلثی متشکل از سه رأس دولت، انبوه سازان و تعاونی هاست که اگر ارتباط آنها صحیح و اصولی باشد این طرح ملی به خوبی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی با گرامیداشت ایام سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامي ايران خاطر نشان کرد: چنانچه روحیه ما مانند روزهای بهمن 57 باشد همه مشکلات به سرعت برطرف خواهد شد.

مهندس قلندر در اجرای وظایف محوله به اشخاص بر سه اصل فهم دینی، تکلیف دینی و غیرت دینی تأکید کرد و افزود: چنانچه ادراک وظایف محوله با توجه به فهم دینی باشد، آن وظایف را تکلیفی دینی برای خود قلمداد کرده و با غیرت دینی به اجرای بی نقص آنها مبادرت خواهیم کرد.

وی تأمین مسکن اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را تکلیفی دینی و مورد تأکید مراجع تقلید دانست و گفت: مشکلات جاری در پروژه های مسکن مهر شناسایی شده و درصدد رفع نواقص و کمبودها در آماده سازی، محوطه سازی، خیابان کشی و ساير مسائل در پروژه های مسکن مهر هستیم تا به فضل پروردگار 2 هزار و 300 واحد از مجموع 5 هزار و 241 واحد مسكن مهر نیشابور را تا پایان سال به مرحله بهره برداري برسد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان برای پیگیری افزايش مبلغ تسهیلات تا 250 ميليون ريال براي پروژه های انبوه سازی که از مرز پیشرفت فیزیکی 80 درصد گذشته باشند، قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: در واگذاری زمین به شرکت های خدماتی به منظور اجرای پروژه های تأسیساتی ویژه مسکن مهر نیشابور همکاری کامل خواهیم داشت.

مهندس قلندر همچنین با اشاره به تبدیل طرح احداث بیمارستان 160 تخت خوابی نیشابور به بیمارستان 360 تخت خوابي از انجام پیگیری های لازم برای تأمین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد/س

 

برچسب ها: تکمیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.