معاون آموزش سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، بر ضرورت تجاري سازي و به توليد رساندن اختراعات و ابداعات مخترعان و نوآوران اين سازمان تاکيد کرد.

حبيبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: کارآموزان و مخترعان برگزيده سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در حوزه هاي مختلف از جمله مکانيک، خودرو، مکاترونيک، محيط زيست، رباتيک، هوافضا و ... داراي بيش از 30 اختراع هستند.
وي افزود: در اين راستا و با توجه به ظرفيت بالاي نوآوري در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، ضرورت تجاري سازي و به توليد رساندن اختراعات و ابداعات مخترعان و نوآوران اين سازمان بيش از پيش احساس مي شود.
معاون آموزش سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، همچنين به برگزاري پنجمين جشنواره و نمايشگاه نوآوري و شکوفايي فجر و نخستين جشنواره بين المللي اختراعات اشاره و خاطرنشان کرد: تقويت فرهنگ کار توليد و مهارت آموزي، فراهم کردن بستر پياده سازي الگوي آموزش، توليد، بازاريابي و فروش به همراه فراهم کردن بستر تجاري سازي اختراعات و نوآوري ها و فراهم کردن زمينه ارتباط مخترعان با شرکت هاي ملي و فراملي از اهداف مشارکت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در جشنواره هاي مذکور است./ز
برچسب ها: تجاری ، سازمان ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار