مشاور امور بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: معرفی زنان سرپرست خانوار بی بضاعت و کم بضاعت برای گذراندن آموزش های مهارتی به صورت رایگان از اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

محبوبه رنجبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: تدوین سیاست توانمند سازی از طریق آموزش های مهارتی در سند راهبردی مهارت و فناوری مشتمل بر 13 برنامه عملیاتی کلان در حوزه زنان مخاطب آموزش های مهارتی از جمله سیاست و برنامه های اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات اجرایی این سازمان در مورد زنان پرداخت و تصریح کرد: ابلاغ برنامه های سند راهبردی مهارت و فناوری در حوزه زنان و خانواده به ادارات کل استانی و پیگیری اجرای برنامه های عملیاتی در حوزه صف و ستاد، برنامه ریزی برای توسعه مبانی علمی مهارت آموزی برای زنان به همراه تشکیل کمیته های تخصصی امور زنان و خانواده از دیگر اقدامات اجرایی از سوی این سازمان بوده است.

مشاور امور بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: همکاری در برگزاری کارگاه آموزش توانمند سازی سازمان های مردم نهاد زنان و خانواده و معرفی زنان سرپرست خانواده بی بضاعت و کم بضاعت برای گذراندن آموزش های مهارتی به صورت رایگان از جمله اقدامات صورت گرفته در دفتر امور زنان و خانواده آموزش فنی و حرفه ای کشور است./ز

برچسب ها: آموزش ، رایگان ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار