مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نرخ ثبت ولادت در کشور 18.5 در هزار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل، علی اکبر محزون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه نرخ ثبت ولادت در کشور 18.5 در هزار است افزود: استان سیستان‌وبلوچستان با نرخ ثبت 32.5 در هزار بالاترین نرخ ثبت ولادت در کشور را داراست.
 
وی اظهار کرد: استانهای هرمزگان با نرخ ثبت ولادت 23.5 در هزار و گلستان با نرخ ثبت ولادت 22.5در هزار بعد از استان سیستان‌وبلوچستان بیشترین نرخ ثبت ولادت در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
 
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی تصریح کرد: استانهای گیلان با نرخ ثبت ولادت 12.9 در هزار ، مازندران با نرخ ثبت ولادت 14.3 در هزار و مرکزی با نرخ ثبت ولادت 14.9 در هزار به ترتیب کمترین نرخ ثبت ولادت در کشور را دارند.
 
وی در خصوص نرخ ثبت فوت گفت: نرخ ثبت فوت در کشور 5.6 در هزار می‌باشد که استان سیستان و بلوچستان با نرخ ثبت 6.4 در هزار بالاترین نرخ ثبت فوت در کشور را داراست.
 
محزون افزود: استانهای آذربایجان شرقی و گیلان هر دو با نرخ ثبت 6.25 در هزار در رده‌های بعدی بیشترین نرخ ثبت فوت در کشور هستند.
وی همچنین استانهای البرز با نرخ ثبت فوت 3.8 در هزار ، کرمان نرخ ثبت فوت 4 در هزار و هرمزگان با نرخ ثبت فوت 4.35 در هزار را جزء استانهایی نام برد که نرخ ثبت فوت در آنها از نرخ ثبت فوت در کشور کمتر است./ز 
برچسب ها: ولادت ، ثبت ، احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار