کارگردان و مستند ساز فرانسوی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که به دنبال ابراز عقاید خود هستند در زندان های غربی به سر می برند، گفت: آزادی بیان در این جوامع تنها یک شعار است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» کریستن گیوم در حاشیه حضور در «همایش رویای آمریکایی» و «دست برتر» که به همت موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، برگزار شد، در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: در کشور فرانسه آزادی نوشتاری وجود دارد اما نمی توانیم در بیان آزاد باشیم.

این شهروند فرانسوی، گفت: بسیاری از افرادی که در رابطه با هولوکاست صبحت کردند امروز تحت فشارهای سیاسی و اجتماعی هستند.

این نظریه پرداز و اندیشمند فرانسوی، در خصوص تبلیغات رسانه های غرب، خطاب به نوجوانان و جوانان، گفت: شما باید مراقب تبلیغات منفی این رسانه ها باشید تا در ذهن شما تأثیرگذار نباشد.

گیوم با اشاره به بی عدالتی های موجود در جوامع غربی تصریح کرد: خیلی از جوانان و نوجوانان اروپایی و آمریکایی در جریان های سیاسی و اجتماعی زندگی خود دچار بحران و افسردگی می شوند.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود. /س

برچسب ها: آزادی ، بیان ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.