نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: 22 بهمن روز عظیم پیروزی قرآن بر مستکبران و شیاطینی است که همیشه دوست دارند بر راستی‌ها و درستی‌ها غالب باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی افزود: در تمام اعصار و قرون شیاطین و اهریمنان سعی کردند بر شایستگی‌های دین و ارزش‌های انسانی غلبه کرده و جامعه را به سمت جمود عقلی سوق دهند که در این مسیر بصیرت، دانایی و آگاهی ملت‌های مسلمان کید دشمن را خنثی کرده است.

وی گفت: در سال 57 ملت ایران با رهبری امام بزرگوار توانست ریشه‌های فساد و تباهی در این کشور را شناسایی کرده و در مسیر خنثی کردن حربه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی، رستاخیز عظیمی داشته باشد که ثمره آن را امروز در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بینیم که برتری و فضیلت خود را به رخ کشیدند.

آیت الله سیدحاتمی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سه دهه غرورآفرین را با پیشرفت چشمگیر طی کرده و همچنان در افق روشن به آینده بسیار غرورانگیز دل بسته است، خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال که دشمن قصد شکستن وحدت و وفاق امت اسلامی و همراهی مردم و مسئولان را دارد، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف شرعی و سیاسی است که همه باید با وضو و اخلاص حاضر شویم و توطئه‌های دشمنان را به یأس مطلق تبدیل کنیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: با محوریت ولایت فقیه ما در 34 سال گذشته مقتدرانه روی پای خود ایستادیم و با پشت سر گذاشتن تمام مشکلات، سعی کردیم از پیچ‌های تاریخی و تنگناهای مختلف عبور کنیم تا با غیرتمندی و حق‌جویی بتوانیم مسیر عزتمند خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه از راهپیمایی 22 بهمن به عنوان نشانه آشکار نه گفتن به خواست دشمنان و حرکت بی‌بدیل به نمایش گذاشتن فرهنگ دینی و معنوی جامعه برشمرد و گفت: ملت ما نباید از این تکلیف شرعی غفلت کند و یا بخواهد نسبت به آن کاهلی داشته باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، بیست ، و ، دوم ، بهمن ، ماه ، حاکمیت ، قرآن ، بر ، شیاطین ، بود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.