سیمرغ علاوه بر جذابیت بار مسئولیت را بر دوش فیلم ساز سنگین می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ، شب گذشته در برنامه ی هفت ویژه اختتامیه ی جشنواره سی و یکم با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد رامتین بالف کارگردان فیلم مستند "رودخانه ی لیان" برنده ی سیمرغ بهترین فیلم این دوره گفت: سیمرغ گرفتن حس علاوه بر لذت بخش بودن حس خوبی  به آدم می دهد و علاوه بر آن یک بار مسئولیت بیشتری را بر روی دوش فیلمساز می گذارد.
وی ادامه داد: صدا و سیمای بوشهر امسال با دو فیلم سینمایی و مستند بسیار عالی ظاهر شد و در صورت رسیدگی بیش تر به این مرکز  مستند سازهای قوی تری ظهور پیدا خواهند کرد در زمینه تبلیغات اطلاع رسانی فیلم های  مستند کم کاری شده بود و هم چنین تداخل  اکران این آثار این فیلم های سینمایی خوب نبود.
مهرداد اسکویی داور بخش مسابقه سینمایی مستند در ادامه گفتگو اظهار داشت: مستند سینمایی "رودخانه ی لیان" از نظر ملی مهم و از نظر روایت و ساختار کامل بود  باید فیلم های مستند سینمایی به گونه ای باشند که مخاطب در سالن سینما توان برقراری ارتباط با آن را داشته باشد.
وی ادامه داد: ما باید تمام تلاشمان را برای جذب مردم به مستند سینمایی بکنیم و این جز با صرف وقت و هزینه امکان پذیر نیست مستند ها به عنوان حافظه ی تاریخی و فرهنگی عهده دار ساخت سلول های فرهنگی هستند فقط باید استعدادهای موجود دیده و کشف شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار