رییس سازمان سینمایی گفت: متاسفانه از اینکه هنوز فیلم های درخور انقلاب اسلامی ساخته نمی شود از خودم و از همه کسانی که می توانند در این زمینه نقش داشته باشند، گله دارم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی گفت: بی تردید جشنواره فیلم فجر بزرگترین و زیباترین رویداد فرهنگی کشور است. در سینمای ایران سه گرایش به فیلمسازی وجود دارد. یک نوع از گرایش ها به دنبال جذب مخاطب و سرگرمی است. نوع دیگر نگاه محتوایی و ارزشی دارد.
وی افزود: امسال خوشبختانه فیمل هایی داشتیم که ظرفیت مخاطب گسترده را خواهد داشت د ارزش های متعالی و محتوایی برخوردارد است.
شمقدری در ادامه با بیان اینکه این فیمل ها با محتوای عالی در سینما معرفی خواهند شد، گفت: اتفاق زیبای دیگری در جشنواره سی و یکم روی داد و آن هم همدلی میان اهالی رسانه، سینماگران و منتقدان بود. سینمای ایران امروز بیش از هر چیز نیاز به همدلی دارد.
رییس سازمان سینمایی گفت: سینماگران باید این هنر زیبا و گنجینه زی قیمت را با کمک وهمیاری هم به رشد و تعالی برسانند.
وی با اشاره به راهپیمایی پرسکوه 22 بهمن افزود: راهپیمایی با شکوه ملت ایران در 22 بهمن اتفاق زیبای دیگری بود.
شمقدری ادامه داد: متاسفانه از اینکه هنوز فیلم های درخور انقلاب اسلامی ساخته نمی شود از خودم و از همه کسانی که می توانند در این زمینه نقش داشته باشند، گله دارم.
وی با اشاره به اینکه هنز سوژه های مناسب و درخور انقلاب اسلامی در سینمای ایران وجود ندارد، ادامه داد: امیداورم در سال آینده حداقل چند فلیلم در خصوص انقلاب اسلامی داشته باشیم و از همینجا اعلام همکاری با فیلمسازان می کنم.
شمقدری در پایان خاطر نشان کرد: از دبیران سال های گذشته آقایان خزاعی و مشعود شاهی کمال تشکر را دارم./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۰:۰۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
متاسفان اكثر فيلمنامه‌ها بي‌محتوا، بد آموز و بي‌نتيجه مي‌باشد.
آخرین اخبار