رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن همواره تلاش می کرد تا وحدت مردم را بشکند و حضور مردم در صحنه کمرنگ کند ولی امروز ناامید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان کوهبنان در حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدا بر دو رکن اساسی اسلام، ولایت و رهبری و همچنین وحدت و حضور مردم شکل گرفت و اگر طی 34 سال گذشته این دو رکن نبود، انقلاب اسلامی از بین رفته بود.

وی افزود: دشمن از ابتدا به دنبال مخدوش کردن یکی از این دو تا بود که اگر امام را از ملت می‌گرفت، انقلاب بدون امام ماهیت نداشت و صادر نمی‌شد، لذا دشمن تلاش کرد که وحدت مردم را بشکند و حضور مردم در صحنه را کمرنگ کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: اینجا بود که دشمن با ترفندهای مختلف وارد شد و روزگاری این شعار را سر داد که اسلام توان چرخش زندگی مردم را ندارد تا مردم باور کنند و دم از اسلام نزنند که باز هم موفق نشد.

توکلی گفت: اگر ولی فقیه نبود، هیچ مقام رسمی در کشور توان مدیریت بحران ایجاد شده و خنثی کردن فتنه 88 را نداشت و ما امروز در بحث انرژی هسته‌ای این همه پیشرفت و این همه جایگاه نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش ولی فقیه و حضور مردم سبب شد که انقلاب اسلامی به جهان صادر شود و امروز دشمنان سر تعظیم در مقابل کشور ما فرود بیاورند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.