همزمان با ایام الله دهه فجر، 45 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد ریال در شهرستان اردکان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرماندار اردکان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها  از افتتاح 20 پروژه دیگر تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: سالن ورزشی هزار و 200 نفره فجر اردکان، اولین پروژه ای بود که با اعتبار 12 هزار میلیارد ریال و مساحت هزار و 800 متر مربع در شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.

احمد کمالی افزود: مسئولان استان یزد و شهرستان اردکان در گام دوم، مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال، زیربنای 840 مترمربع و در دو طبقه احداث شده را افتتاح کردند.

وی ادامه داد: این مجتمع با مساحت هزار و 200 مترمربع شامل کتابخانه، کافی نت،سالن اجتماعات، فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، ساختمان اداری و ... است.

25 پروژه شهرداری اردکان افتتاح شد

شهردار اردکان نیز درباره طرح های بهره برداری شده شهرداری اردکان به مهر گفت: طرح دیتا سنتر شهرداری اردکان با اعتبار یک میلیارد ریال شامل پرتال شهر الکترونیک اردکان، سامانه ارتباط مردمی 137، سامانه راهنمای نزدیک من، فروشگاه اینترنتی، بنگاه کاریابی اولین پروژه از 25 پروژه شهرداری اردکان بود که به بهره برداری رسید.

محمدعلی مروتی افزود: در ادامه نیز پروژه پیاده روسازی خیابان امام رضا (ع) و دیوار ساحلی غفورآباد به صورت نمادین افتتاح شد.

افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی جهاد کشاورزی شهرستان اردکان

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان اردکان نیز از افتتاح 12 طرح و پروژه عمرانی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان اردکان خبر داد و گفت: طرح توسعه کارخانه تولید خلال پسته و بادام با اعتبار 700 میلیون ریال و تولید سالانه 180 تن خلال پسته و بادام و ایجاد اشتغال برای 12 نفر، نخستین پروژه ای است که در حوزه جهادکشاورزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

محمدحسن وطنخواه تصریح کرد: طرح توسعه واحد تولید شیر شامل تولید پنیر پیتزا با اعتبار 2هزار و 500 میلیون ریال و تولید سالانه 350 تن پنیر پیتزا و ایجاد اشتغال برای هشت نفر نیز افتتاح شد.

وی اظهار داشت: استخر ذخیره آب کشاوورزی در روستای مزرعه نو با اعتبار هزار و 800 میلیون ریال و گنجایش 15 هزار مترمکعب، همچنین استخرهای تنظیمی و کانال های آبیاری مناطق محمدیه، چاه افضل، دم کفتار و شمال اردکان با مجموع اعتبار چهار هزار و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

یازدهمین کتابخانه عمومی شهرستان اردکان نیز در روستای مزرعه نو افتتاح شد

این کتابخانه با اعتبار یک میلیارد و 80 میلیون ریال از محل کمک های خیری و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان احداث و تجهیز شده است.

خوابگاه دانشجویی یاس با 22 اتاق، دو طبقه، هزار و 300 مترمربع زیربنا و ظرفیت 150 نفر دانشجو با اعتبار پنج میلیارد ریال در محل مجتمع آموزش عالی اردکان به بهره برداری رسید.

برچسب ها: تبلیغی ، اردکان ، کافی نت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.