رئيس مركز ملي فرش ايران از آغاز به كار سومين جشنواره فروش فرش دستباف همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبرداد و گفت: اين جشنواره از امروز به صورت رسمي در 23 استان كشور آغاز شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از «شاتا» از مركز ملي فرش ايران، محمدباقر آقاعليخاني افزود: اين جشنواره به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي از امروز آغاز به كار كرده و تا 22 اسفندماه در استان‌هاي منتخب ادامه خواهد يافت.
وي افزود: تمامي هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاري اين جشنواره، فراهم سازي زمينه لازم براي قرار گرفتن اين هنر-صنعت اصيل ايراني در سبد خريد مردم است و به همين منظور، تلاش شده تا فرش دستباف ايراني به عنوان يك كالاي سرمايه‌اي، به سهولت در اختيار مردم قرار گيرد.
وي تصريح كرد: بر اين اساس تلاش داريم تا در قالب ساماندهي فروشگاههاي فرش دستباف در سطح شهرهاي مختلف كشور، مردم را به خريد فرش تشويق كنيم.
به گفته عليخاني، در سومين دوره جشنواره فروش فرش دستباف، 1100 فروشگاه آماده ارايه فرش دستباف با تخفيف 5 درصد به مردم هستند؛ اين در حالي است كه اتحاديه‌هاي مربوطه در سراسر كشور نيز، نظارت كافي در اين رابطه دارند.
وي اظهار داشت: فاكتورهاي متحدالشكلي در اختيار فروشندگان قرار گرفته است تا به مردم ارايه دهند، ضمن اينكه تا 72 ساعت فرش فروخته شده پس گرفته مي‌شود./س
برچسب ها: فروش ، فرش ، دستباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار