انسيه شاه حسيني گفت: رضايت خانواده شهید علم الهدی به هنگام تماشای فیلم بیش از سیمرغ برایم اهمیت داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در قسمت دهم از سری برنامه های هفت ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد انیسه شاه حسینی کارگردان فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" گفت: پرداخت به شهید علم الهدی موضوع حساسی بود و باید با دقت بسیار در این کار خطا نمی‌رفتیم و باید بسیار برای بی‌احترامی نکردن به ارتش طبق گفته مقام معظم رهبری عمل می‌کردیم. 

وی افزود: سیمرغ برای من اهمیتی ندارد و تمام استرسم فقط به این بود که خانواده این شهید هنگام تماشای این فیلم راضی باشند. برای نقش شهید علم الهدی تمام تلاشم را برای پیدا کردن چهره‌ای ناشناخته کردم اما در نهایت به دلیل موفق نشدن با توجه به توانایی‌ها و ظرافت های خاص بازی حامد کمیلی را انتخاب کردیم. 

این کارگردان عنوان کرد: شرایط در آن روزها برای ارتشی ها سخت و دشوار بود زیرا آن ها از یک طرف دلشان با مردم و از سمتی دیگر رفتار و حرکت آن‌ها زیر نظر بود. 

سید سعید سیدزاده تهیه کننده این اثر بیان کرد: شهید علم الهدی انسان غریب و دست نیافتنی بود حدود سه سال مراحل تحقیقی و نگارش اثر به طول انجامید و طی 75 جلسه فیلمبرداری آن انجام شد و معاون هنری حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در این پروژه به ما کمک کردند./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير وف يلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار