مشکل خانه سینما با کنار رفتن چند نفر انگشت شمار حل می‌شد اما برای ایجاد بحران آن را منحل کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در قسمت دهم از سری برنامه هفت ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از برج میلاد مجتبی راعی کارگردان فیلم سینمایی "ترنج" گفت: امروز در سه سینما کمال تبریزی را رد می‌کنند و کارگردان قصه های مجید به عنوان یک میراث فرهنگی کار نمی کند در واقع سینمای فعلی هر کسی که با آن ها باشد اجازه فعالیت دارد در غیر این صورت باید کنار رفته و حذف شود. 

وی ادامه داد: در صورت قرار گرفتن در باند برخی ها در سینما پول و امتیاز نصیب می‌شود در غیر این صورت فیلم و کثرت به طور کامل بی کیفیت خوانده می شود آنان به فکر بحران سازی و ایجاد اختلاف هستند و انحلال خانه سینما به همین منظور صورت گرفت. 

این کارگردان عنوان کرد: امروز در سینما برخی‌ها در تلاش اند تا دیگران را مسئله دار نشان دهند در صورتی که مشکل خانه سینما با کنار گذاشتن چند فرد انگشت شمار حل می‌شد آن ها با ایجاد بحران و مشکل این کار را نکردند. 

این کارگردان اظهار داشت: برخی ها تنها به سینمای بدنه و عامه پسند معتقد هستند اما سینما به یک سر و تفکر برای ادامه راه نیاز دارد و فیلم هایی نظیر "ترنج" باید ساخته شوند و در غیر این صورت سینما بدنه بدون سر به سمت نابودی می‌رود متر سینما بدنه به جای فیلم ایده آل فروش است و این امر به سینمای بدنه ضربه وارد می‌کند. 

راعی بیان کرد: مدیریت تحقیر هنرمند را از کجا آورده اند فرهنگ عرصه سیاست و هنرمند سیاسی نیست مدیریت سیاسی در فرهنگ به نفع نظام فرهنگی نیست. 

محمد حسین حقیقی تهیه کننده این اثر در ادامه عنوان کرد: پروژه ترنج کمترین حاشیه را داشت و تنها معاون برون مرزی صدا و سیما در کمال رفاقت و صداقت به ما در انجام این کار کمک کرد صحنه هایی را در داخل کشور و در تهران و برخی را نیز در فرانسه فیلمبرداری کردیم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار