آیت الله نوری همدانی گفت : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از واجبات فردی مهمتراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی  در آغاز درس خارج فقه که در مسجداعظم قم برگزار شد / با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن افزود: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن بر همگان لازم و ضروری است و همه با قدم های استوار و محکم و امیدوار باید در آن شرکت و همه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نباید تنها به واجبات فردی اهمیت داد تاکید کرد: امروز شرکت در راهپیمایی از واجبات فردی هم مهمتر است .

وی با اشاره به اینکه یوم الله بیست دوم بهمن یکی از بزرگترین ایام به یاد ماندنی تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی است که چهره استکبار را به مردم و محرومان و مستضعفان جهان شناساند تاکید کرد:یکی دیگر از آثار 22بهمن ریشه کن کردن استبداد داخلی و بزیر کشیدن کاخ نشینانی بود که مردم را دچار فقر فرهنگی و اسیر سلطه بیگانان ساخته بودند و در مقابل بیداری ، آگاهی و بصیرت و خودباوری و خودشناسی را در مردم ایجاد کرد و موجب رشد علوم ، بویژه در عرصه فناوری شد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در این سی و چهار سال موفقیت های زیادی در کشور حاصل شده است گفت: امروز بحمدالله با قرار گرفتن مردم زیر چتر رسول الله و ولایت فقیه عقب ماندگی ها تبدیل به رشد و شکوفایی ملت ایران شده است.

وی با اشاره به کلام امام راحل (ره) مبنی بر اصل بودن مردم گفت : مردم مسلمان ایران که با جانفشانی خودشان ، در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند لذا با وجود برخی مشکلات در صحنه حضور دارند فردا همه با هم با وحدت و همدلی بیشتر کوچک و بزرگ شرکت خواهند کرد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.