نمایش روایتی از حکایت نا تمام در بخش بهترین بازیگری زن، کارگردانی و موسیقی برگزیده هیئت داوران جشنواره ما رایت الا جمیلا شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر «ما رایت الا جمیلا» که در تالار امام خمینی شهر قزوین برگزار شد، عوامل نمایش روایتی از حکایت نا تمام مورد تقدیر قرار گرفتند. الهام سادات رسولی، بازیگر نمایش «روایتی از حکایت ناتمام» توانست جایزه اول بازیگری زن این جشنواره را دریافت کرد. در این مراسم از وفا طرفه در بخش کارگردانی و مجتبی کریمی، در بخش موسیقی تقدیر شد. همچنین لیلا موسوی نامزد دریافت عنوان بهترین بازیگری زن و سیروس همتی نامزد دریافت بهترین نمایشنامه این جشنواره بودند. نمایش روایتی از حکایت ناتمام تولید حوزه هنری استان قم با بازیگری وفا طرفه، لیلا موسوی، الهام سادات رسولی و مریم صدرپور و به کارگردانی وفا طرفه آماده نمایش در این جشنواره شده بود.
جشنواره «ما رایت الا جمیلا» با هدف معرفی سیره و شخصیت والای حضرت زینب (س)، تولید و ارائه هنر فاخر مبتنی بر آموزه‌های عاشورایی در قزوین برگزار شد. لازم به ذکر است که189 اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی و 115 اثر در بخش نمایش صحنه‌ای این شرکت کرده بودند./س
برچسب ها: قم ، درخشش نمایش ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.