در آستانه فرارسیدن 22 بهمن ماه ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، استاندار گیلان و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه مشترک قشرهای مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی این روز تاریخی فراخواندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان  در بخشی از این بیانیه با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آمده است: حوداث اخير منطقه و تقويت بيداری اسلامی در ميان ملت ها نشانگر حقانيت و ادامه حركت بالنده و اسلامی است كه با رهبريهای داهيانه معمار كبير انقلاب آغاز شد و پس از ايشان همچنان با طراوت و پرنشاط ، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در مسير اهداف الهی اش به پيش ميرود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار گیلان و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این بیانیه از همه گيلانيان دعوت کردند با حضور آگاهانه و حماسی خود در جشن بزرگ انقلاب تجديد ميثاقی با آرمانهای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب داشته باشند و بار ديگر دشمنان را نااميد كنند.

شخصیت های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، تشکل های مردم نهاد ، کارگران ، کشاورزان ، کارکنان دستگاههای اجرایی ، اصناف و بازاریان و مردان و زنان غیور گیلانی با صدور اطلاعیه های جداگانه اعلام کردند پرشورتر و متحدتر از همیشه ، فردا در راه پیمایی 22 بهمن شرکت می کنیم.

راه پیمایی 22 بهمن ساعت 9/30 صبح فردا یکشنبه از 6 مسیر اصلی در رشت برگزار می شود /س

برچسب ها: راهپیمایی ، پرشور ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.