شهرداري منطقه 18، از بهره‌برداري و اجراي طرحهاي ترافيکي، حمل و نقل منطقه 18 در ماههاي پاياني امسال، به منظور کاهش سوانح رانندگي و بهبود در امر تردد وسائط نقليه، خبر داد.

محمد صارمي زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: بهره برداري ايستگاه هاي خطوط اتوبوس ابراهيم آباد به شمشيري و شادآباد، دسترسي به بزرگراه آزادگان از خيابان باقري، افزايش نيروهاي پليس راهور در خيابانهاي ميرهاشمي، بابايي و باقري، جمع آوري سد معبر در اين خيابانها، در دستور کار شهرداري منطقه 18 قرار دارد.

وي بابيان توضيحات بيشتر افزود: عبور و مرور در خيابانهاي باهنر و آسايش، بازگشايي خيابانهاي خزان و کربلائي، نصب چراغ چشمک زن در خيابانهاي آتشبار وبلوار معلم در دست بررسي وبهره‌برداري شهرداري منطقه 18 وشوراياران محلات است.

صارمي‌زاده با اشاره به اهداف اجراي اين طرح گفت: کاهش سوانح رانندگي و بهبود در امر تردد وسائط نقليه در محلات يافت‌آباد شمالي، جنوبي و صاحب الزمان (عج)، با تشکيل کار گروه تخصصي ترافيک، اتخاذ تدابير ويژه در اين خصوص، از اهداف اجراي اين طرح است.

وي در پايان با اشاره به طرحهاي ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: احداث پل هوايي عابر پياده وايمن‌سازي محلات منطقه 18، از طرحهاي ديگر شهرداري منطقه 18 در ماههاي پاياني امسال است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار