فيلم سينمايي "سر به مهر" در مرحله توليد از سوي بعضي از فعالان سينمايي فيلمي ضد نماز خوانده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، نشست خبري "سر به مهر" با حضور هادي مقدم دوست کارگردان، محمدرضا شفيعي تهيه کننده، آرش مجيدي، خاطره اسدي بازيگر، خشايار موحديان تدوين گر، روزبه رايکا مدير فيلمبرداري برگزار شد.
هادي مقدم دوست در ابتداي اين نشست گفت: اين فيلم قرار بود در سال84 قبل از ساخت فيلم "بي پولي" و "وضعيت سفيد" توليد شود.  
شفيعي در ادامه گفت: فيلمنامه را براي ارشاد فرستاديم و يک سال خريد پروانه ساخت آن طول کشيد و پس از آن پيش توليد را شروع کرديم اما به دليل ضد نماز خواندن اين فيلم پيش توليد کار متوقف شد.
وي افزود: مهدي عظيمي ميرآبادي با تاييد کردن فيلم و اعتمادشان به ما اجازه ساخت آن را صادر کردند و ما ظرف مدت 2ماه سر به مهر را توليد کرديم.
هادي مقدم دوست گفت: فيلم به دليل شخصيت محور بودن آن بايد از بازيگر توانمندي استفاده مي کرديم و بهترين گزينه براي بازي در اين فيلم "ليلا حاتمي" بود تا مخاطب را به فيلم و موضوع پيوند دهد.
خاطره اسدي تصريح کرد: مدت ها بود که فيلمنامه خوبي به دستم نرسيده بود اما با خوانده فيلمنامه "سربه مهر" و جذابيت قصه مشتاق به بازي در فيلم شدم.
آرش مجيدي عنوان کرد: همبازي شدن با "ليلا حاتمي" باعث افتخارم است و اگر اين پيشنهاد را نمي پذيرفتم تا مدت ها خود را سرزنش مي کردم.
خشايار موحديان تدوينگر درخصوص توليد اين فيلم گفت: کار زماني آغاز شد که ما تا جشنواره مدت زمان کمي را داشتيم. شبانه روز مشغول تدوين فيلم بوديم و امروز با ديدن حاصل کار بسيار خوشحالم.
روزبه رايکا مدير فيلمبرداري فيلم گفت: فيلم هاي کوتاه و مستند زيادي را فيلمبرداري کرديم و کار "سر به مهر" يکي از شاخص ترين کارهاي من بوده که توانستم با اين گروه همکاري کنم.
هادي مقدم دوست ادامه داد: ساخت فيلم "سر به مهر" يک فيلم در جهت افزودن آن به پرونده کاري ام نبوده بلکه نشان دادن شهامت بيان دختر براي اعتقادات مذهبي اش بود که نمي توانست به سادگي از کنار اين موضوع بگذرد.
وي ادامه داد: مخاطب فيلم افرادي هستند که به نوعي ترديد و دو دلي نسبت به بيان اعتقادات و انجام آن دارند. اميدوارم که مخاطبان از ديدن فيلم لذت برده و با آن ارتباط برقرار کنند./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير وفيلم هاي جشنواره اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار