دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : هیچ قدرتی جرات حمله به ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن رضایی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در  قم افزود: آمریکا و اسرائیل و هیچ قدرت دیگری جرات حمله به کشورمان را ندارند.
وی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت : قم کانون اصلی دفاع از اسلام ناب است و اگر قم نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید.

رضایی گفت: مسئولان باید بدانند که این صندلی به قیمت خون هزاران شهید به دست آنان سپرده شده است، پس حق ندارند در روز روشن و در مقابل چشم ماهواره ها شان نظام را زیر پا بگذارند و از حمایت های رهبری و نظام سو استفاده کنند.

وی با حساس خواندن انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با این تحریم ها صدای مردم را در بیاورد که البته در این میان جریاناتی مانند فتنه و جریان انحرافی نیز به عنوان بازوری کمکی دشمن در داخل کشور فعالیت می کنند.

رضایی با ابراز تاسف از معضلاتی مانند گرانی ها، اعتیاد، طلاق و بیکاری در جامعه/ علل این مشکلات را بی تدبیری برخی مسئولان دانست و افزود: بیشتر این مشکلات تیجه سوء مدیریت است.

وی خاطر نشان کرد : باید آماده جهاد باشیم نه رقابت ، زیرا حفظ اقتدار نظام از پیروزی یک شخص مهم تر است و این مهم تنها با حفظ وحدت و رعایت اخلاق اسلامی در جامعه محقق خواهد شد./ب

برچسب ها: قم ، دبیر مجمع ، قدرت ، ایران ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.