شرکت W Motors که سال گذشته در بیروت تأسیس شده، گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان را تولید کرده است. این خودروی 3.4میلیون دلاری با قدرتی معادل 750 اسب‌بخار تنها در 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شرکت W Motors که سال گذشته در بیروت تأسیس شده، گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان را تولید کرده است. این خودروی 3.4میلیون دلاری با قدرتی معادل 750 اسب‌بخار تنها در 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد.













در بخش انتهايي سقف خودرو، درست بالاي شيشه عقب صفحه‌اي نصب شده كه تاريخ تحويل خودرو و اينكه چندمين نمونه توليد شده است را نشان مي‌دهد.





در طراحي زواياي تند خودرو تلاش شده عدد 7 تداعي شود كه عددي خوش‌يمن شناخته مي‌شود. شايد به همين دليل باشد كه تعداد توليد شده از اين خودرو نيز به 7 عدد محدود شده است.



بخشي به عنوان «صفحه نمايش هولوگرافيك» پيش‌بيني شده كه قسمتي از فضاي هدايت و كنترل را تشكيل مي‌دهد.



در فضاي داخلي خودرو و براي پوشش صندلي‌ها نيز از روكش چرم با كوك‌هاي طلا استفاده شده است.


دورتادور چراغ‌هاي ال.اي.دي جلوي خودرو را طلاي سفيدي پوشانده كه با روكشي از قطعات الماس احاطه شده است.




خريداران مي‌توانند با توجه به رنگ خودروي خود سنگ‌هاي قيمتي ديگري مانند ياقوت قرمز، زمرد يا ياقوت كبود را براي استفاده در بخش‌هاي گوناگون اين نمونه انتخاب كنند.



موتور دوتوربويي و 6 سيلندر اين خودروي ديفرانسيل عقب كه به شكل خطي طراحي و در بخش مياني عقب آن تعبيه شده، مي‌تواند 750 اسب‌بخار توان توليد كند و گشتاورنيرويي معادل 1000 نيوتن‌متر خواهد داشت.



با رونمايي از Lykan Hypersport در نمايشگاه خودروي قطر 2013 به نظر مي‌رسد، اين شركت گام بلندي را براي رسيدن به توليد اين خودروي انحصاري برداشته باشد. از اين هايپراسپرت 3.4ميليون دلاري كه اولين ابرخودروي عربي است، تنها 7 عدد توليد خواهد شد.


تيرماه سال گذشته رالف آر.دباس همراه با شركاي ديگرش شركت W Motors را در بيروت، لبنان تأسيس كرد تا لوكس‌ترين و گران‌قيمت‌‌ترين خودروي دنيا را توليد كند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.