با هدف بزرگداشت یوم ا...22بهمن و ارائه خدمات و محصولات فرهنگی و هنری و تکریم و تجلیل از حضور پرشور شهروندان در این روز بزرگ، ایستگاه های فرهنگی محلات شمال تهران در مسیر راهپیمایی مستقر می شوند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سعید کارگران رییس اداره فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : ایستگاه های فرهنگی محلات تجریش و نیاوران به عنوان دو محل  تاثیر گذار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به همراه ایستگاه های فرهنگی شهرداری منطقه یک در چهار راه ولی عصر(عج) ضلع شمال شرقی بوستان دانشجو استقرار خواهند یافت تا به ارائه فعالیت ها ، خدمات ، محصولات فرهنگی ، هنری و ورزشی به راهپیمایان عزیز بپردازد.
 
کارگران تصریح کرد: امسال با برگزاری جشنواره شمسه، هنرمندان و گروههای هنری 12 گانه این جشنواره نیز در محل استقرار ایستگاه های فرهنگی- هنری شهرداری منطقه یک و محلات حضور می یابند.
 
رییس اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک افزود: این هنرمندان که بومی محلات منطقه یک هستند با زبان هنر و فرهنگ، خدمات فرهنگی و هنری را به راهپیمایان عرضه می کنند.
 
وی گفت : جشنواره های شمسه در 12 رشته از ابتدای نیمه دوم سال جاری فعالیت خود را با هدف جذب و شناسایی استعداد ها و فعالیت های محلی در زمینه های هنری، فرهنگی و آئینی آغاز نموده و توانسته است گامهای موثری در هویت بخشی و ارتقاء سطح انسجام فرهنگی و اجتماعی محلات بر دارد.
 
کارگران برگزاری مرحله نهایی جشنواره سرود و موسیقی شمسه شهر تهران را در تاریخ 19و20 بهمن ماه، را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام ا... دهه فجر دانست و گفت: دبیرخانه تخصصی جشنواره سرود وموسیقی شمسه تهران در سال 91 در منطقه  یک مستقر و از ابتدای نیمه دوم سال جاری تا کنون فعالیت خود را در 23 هادی  شامل مناطق 22گانه وسازمان تاکسی رانی با موفقیت به انجام رسانده است. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار