دبیر فدراسیون هند بال گفت: بعد از تعطیلات رسمی با ثامن سبزوار جلسه خواهیم داشت تا در خصوص حضور رافائل کاسترلو صحبتهای پایانی را انجام دهیم.

 خسرو نصیری دبیر فدراسیون هند بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مدتهاست که برای حضور سرمربی خارجی رافائل کاسترلو با باشگاه سبزوار گفتگو می کنیم،نتایج این صحبتها تاکنون مثبت بوده است و هفته آینده جلسه دیگری با این باشگاه خواهیم داشت تا حضور این مربی در راس تیم ملی را برای آخرین بار بررسی کنیم البته با توجه به راضی بودن تیم سبزوار و این مربی احتمال سرمربی گری برای تیم ملی زیاد است.

وی تصریح کرد: اگر رافائل سرمربی تیم ملی شود در کنار وی ایرانی استفاده خواهیم کرد و اگر وضعیت به گونه ای شود که نتوانیم از وی استفاده کنیم از مربی داخلی بهره خواهیم برد.

نصیری در ادامه گفت: استفاده از مربیان خارجی از مهم ترین برنامه های فدراسیون است و می خواهیم از این طریق از تجربه ها و دانسته های به روز آنها استفاده کنیم.

وی گفت: مسابقات لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می شود در صدد هستیم بلافاصله بعد از خاتمه این رقابتها اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم و تا زمان بازیهای آسیایی که سال آینده در یکی از کشورهای متقاضی انجام خواهد شد فرصت کافی داریم تا تیم های ملی را آماده کنیم.

وی در خصوص شایعات مبنی بر استعفای کوزه گری گفت: بنده هم چیزهایی شنیدم که پایه و اساس ندارد و عده ای می خواهند برای هند بال حواشی ایجاد کنند و ابین اصلا کار ورزش نیست و هم اکنون برای اینکه اهداف خود که همانند گسترش و پیشرفت هند بال در کشور است نیاز به آرامش است و باید از هر گونه ماردی که به هند بال ضربه می زند جلوگیری کرد.

نصیری گفت: فدراسیون با قدرت برنامه ها ی خود را پیش می برد و موارد این چنینی تاثیری در کار ما ندارد.

وی در مورد حرفه ای بودن لیگ بانوان گفت: اگر در هر ورزشی قرار دادی با بازیکن منعقد شود جزئی از حرفه ای بودن طی می شود البته نمی گویم که لیگ بانوان حرفه ای است چرا که این کار نیاز به امکانات و تجهیزات خاصی دارد دارا بودن باشگاه و زمین های استاندارد از جمله این موارد است.

نصیری گفت: سوپر لیگ بانوان با سابقه 8،9 ساله دارد و بانوان کشورمان تازگی ها با حجاب به میدان های رسمی می روند و تازه اول راه هستند.

وی اضافه کرد: برای اینکه در این زمینه رو به جلو حرکت کنیم سرمربی خارجی آورده ایم و همه اکنون سانیا پانیچ چند ماهی است در خدمت تیم ملی کشورمان است و تاکنون برنامه های خوبی ارائه کرده است و در بازی های آسیایی کره جنوبی 2012 بازیکنان تیم ملی از تعداد کلی که به حریفان زدند عملکرد مناسبی داشتند و این امر نشان می دهند ما در این مقطع پیشرفتهای خوبی داشته ایم.

نصیری عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر آقایان از سال 1366 انجام می شود و تاکنون 25 دوره سپری کرده است در این بخش نیز به پیشرفتهایی رسیدیم و برای حرفه ای شدن گام بر می دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما شاید از نظر امکانات قابل قیاس با تیم های برتر آسیا نباشیم ولی پتانسیل و قابلیت های لازم را داریم و اگر امکانات کافی در خدمت هند بال باشد مطمئن هستیم روزی جزء بهترین ها خواهیم بود./با

برچسب ها: جلسه ، انجام ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار