معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: تعداد 515 طرح بزرگ و کوچک در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان جهانگیر رئیسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتبار بیش از 450 میلیارد ریال اجرایی شده است.
وی افزود: از این مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، 50میلیارد ریال اعتبارات استانی و 350 میلیارد ریال نیز از اعتبار و درآمدهای داخلی شرکت شهرک های استان تامین شده است.
وی با اشاره به اقدامات زیست محیطی انجام شده در شهرک های صنعتی گفت: هم اکنون هفت تصفیه خانه در شهرک های امیرکبیر کاشان، اشترجان، مبارکه، نجف آباد، مورچه خورت، علویجه و رنگسازان فعال است.
رئیسی افزود: تا پایان سال جاری دو تصفیه خانه دیگر نیز در شهرک صنعتی سروش بهادران و سعیدآباد با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.
وی اضافه کرد: در سال 92 شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان افتتاح تصفیه خانه و واحد تصفیه استحصال پساب در شهرک صنعتی مورچه خورت را جشن می گیرد.
رئیسی در باره طرح احداث تصفیه خانه در شهرک صنعتی جی گفت: این طرح تاکنون 24 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سال 93 با اعتبار پیش بینی شده 100 میلیارد ریال به پایان می رسد.
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: نقشه احداث 9 تصفیه خانه دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله مطالعات است.
وی افزود: همچنین این شرکت در سال جاری 30 هکتار به مساحت فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزوده است.

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، طرح ، در ، شهرکهای ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.