همزمان با هفتمین روز از دهه مبارك فجر و با حضور معاون برنامه ریزی استانداری كرمانشاه، بهره برداری از 305 طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی، آموزشی و كشاورزی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرماندار گیلانغرب در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: افتتاح ساختمان تازه احداث آموزشی، اداری دانشگاه آزاد اسلامی در چهار طبقه با یك هزار و 600 متر زیربنا و كارخانه پنج هزار تنی بسته بندی بذر و بوجاری میاندار از مهمترین این طرح هاست.

'اردشیر رستمی' افزود: بهره برداری از كارخانه تولید آجر سفال قاسم آباد با ظرفیت تولید 30 میلیون قطعه آجر سفال در سال، احداث مرغداری گوشتی یكصد هزار قطعه ای چشمه نظامی و 300 واحد پرورش میش داشتی با ظرفیت 15 هزار راس از دیگر طرح های این شهرستان است.

وی تاكید كرد: برای ساخت، اجرا و بهره برداری از این طرح ها در مجموع 163 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و زمینه اشتغال بكار 350 نفر در آن ها فراهم شده است.

رستمی یادآور شد: اعزام پنج اكیپ پزشكی و دو اكیپ امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق روستایی محروم شهرستان به منظور ویزیت رایگان و ارایه خدمات درمانی از دیگر برنامه های این شهرستان در هفتمین روز از دهه مبارك فجر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.