مجله «اینترنشنال نانولتر» دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان برترین مجله حوزه نانو در سطح دانشگاه های کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر کیوان قدرتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اعلام این خبر، اظهار داشت:  ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کشور، مجله International Nano Letters  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را برترین مجله حوزه نانو کشور در بین تمامی دانشگاه ها معرفی کرده است.

 وی افزود: طی ایمیل ارسال شده از سوی کارگروه حمایت تشویقی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو جمهوری اسلامی ایران به عاطفه قادری مدیر داخلی مجله International Nano Letters  عنوان شده که این مجله در ارزیابی انجام شده توسط ستاد، از بین 5 مجله حائز شرایط دیگر، با احراز 132 امتیاز از مجموع 200 امتیاز تعیین شده، رتبه نخست کشور را احراز کرده است.

گفتنی است؛ مجله "حایز" با 89 امتیار رتبه دوم را کسب کرده است که بیش از 43 امتیاز با مجله واحد کرمانشاه فاصله دارد و این حاکی از جایگاه علمی International Nano Letters می باشد.

 همچنین تا کنون سه شماره از نشریه International Nano Letters  به چاپ رسیده، که سومین شماره آن توسط پایگاه معتبر علمی اشپرینگر نمایه شده است و در آینده نزدیک این نشریه به عنوان یک نشریه ISI معرفی خواهد شد.

برچسب ها: کرمانشاه ، مجله ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.