شب که می‌شود حوصله‌ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
دانشمندان با استفاده از نظریه نسبیت انیشتین موفق شدند بر زمان غلبه کنند و در یک زمان و مکان مشخص دور هم جمع شوند. آن ها تصمیم می گیرند که قایم  باشک بازی کنند. از بخت بد انیشتین کسی است که باید چشم بگذارد. او باید تا 100 بشمرد و سپس شروع به گشتن کند. همه شروع به قایم شدن می کنند به جز نیوتن. نیوتن فقط یک مربع یک متری روی زمین می کشد و داخل آن روبه روی انیشتین می  ایستد. انیشتین می شمرد: 1، 2، 3، ...97، 98، 99، 100 و بعد چشمانش را باز می  کند و می  بیند که نیوتن روبه رویش ایستاده است.
انیشتین می  گوید: "سک  سک نیوتن!!" نیوتن انکار می  کند و می  گوید نیوتن سک  سک نشده من که نیوتن نیستم. تمام دانشمندان بیرون می آیند تا ببینند چگونه او ثابت می کند که نیوتن نیست. نیوتن می گوید: "من در یک مربع یک مساحت یک متر مربعی ایستاده  ام... این باعث می شود که من بشوم نیوتن بر متر مربع... چون یک نیوتن بر متر مربع معادل یک پاسکال است، من پاسکال هستم، پس "سک  سک پاسکال"

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار