رییس پلیس آگاهی مشهد از دستگیری اعضای باند سرقت از منازل و لوازم خودرو خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، سرهنگ حسین بیدمشکی امروز 17 بهمن ماه در نشست خبری با موضوع شرح اقدامات کشف سرقت‌ها که در پایگاه غرب آگاهی برگزار شد، خاطرنشان کرد: بنا به سرقت‌هایی که از ویلاها و لوازم خودرو در حوزه استحفاظی غرب مشهد انجام می‌گرفت با کارآگاهانی که در آن پایگاه فعالیت می‌کردند جلسه‌ای برای دستگیری این سارقان برگزار کردیم.

وی افزود: آخرین سرقتی که این مجرمان انجام دادند، سرقت از منزل یک خلبان در منطقه سامانیه بود، بر اساس بررسی و اثربرداری از صحنه جرم از اموال مسروقه مالباخته لیست‌برداری شدم و برای دستگیری مجرمان وارد عمل شدیم.

وی تصریح کرد: شیوه کار این سارقان به این صورت بود که در کنار ویلاها و ساختمان‌ها به بهانه جوشکاری منطقه را خوب تحت نظر داشتند و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

بیدمشکی یادآور شد: ابزار کار این سارقان در انجام سرقت‌ها تایلور، انبر، چاقو و سلاح‌های سرد متفاوت بود.

وی با بیان اینکه در منطقه سامانیه یک خانه متروکه پاتوق این افراد برای مصرف مواد مخدر و کشیدن نقشه برای سرقت بوده است، تصریح کرد: انگیزه سارقان فقط اعتیاد بوده است و اصلا نیاز مالی نداشتند.

رییس پلیس آگاهی مشهد افزود: 600 میلیون تومان اموال از ناحیه مجرمان شناسایی شده و کلیه وسایل سرقتی بدون کم و کسر از پاتوق‌های آنها جمع‌آوری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: سرقت ، دستگیر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.