رئیس اداره آموزش شهرداری منطقه 7 از برگزاری نمایشگاه ایران شناسی (ایران من) و جشنواره غذا و کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.


نادیا طاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مدرسه راهنمایی داور که در طرح شهرداری مدرسه است با همکاری شهرداری منطقه 7 به مناسبت این دهه در دو محور ایران شناسی و آموزش های شهروندی میزبانی دانش آموزان و مربیان این مدرسه به برپایی نمایشگاه با مضمون ایران شناسی یا ایران من اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه 10 غرفه با هدف بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش و آشنایی با کشور ایران وجود دارد که 7 غرفه مربوط به ایران شناسی و 3 غرفه آموزش های شهروندی است و در کنار آن جشنواره غذا و نمایشگاه کتاب با موضوع علمی، فرهنگی و آموزشی دایر است.

طاری با توجه به این که نمایشگاه ویژه دهه فجر است تصریح کرد: دانش آموزان با پوشش محلی در دو روز 16 و 17 بهمن ماه پذیرای رئیس آموزش و پرورش امور فرهنگی، شهرداری و خبرنگاران خواهد بود و در سایر روزها همکاران سایر مدارس و اولیاء و مربیان و دانش آموزان حضور خواهند داشت و همچنین کشاورز مدیر مدرسه داور در خاتمه افزود: در هر غرفه 3 استان معرفی می شود و در مجموع اطلاعات لازم راجع به مشاهیر، غذا، سوغات، پوشش و.... در اختیار اولیاء و مربیان و بازدید کنندگان از سوی دانش آموزان قرار می گیرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار