رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: جامعه زنان مسلمان بايد با يک استرات‍ژي مشخص در جهت مبارزه با دشمنان وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سردار "محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين در دومين همايش بين‌المللي "طلايه‌داران عفاف و حجاب" با اشاره به اينکه سازمان بسيج مستضعفين درصدد است با برگزاري چنين همايش‌هايي ياد و خاطره 7 هزار شهيد زن دفاع مقدس و انقلاب را گرامي بدارد، اظهار داشت: ما در تلاش هستيم با برگزاري چنين همايش‌هايي در جهت مقابله با دشمنان که درصدد از بين بردن فرهنگ ديني هستند وارد عمل شويم.

وي افزود: اگر امروز مبارزه جدي قدرت‌هاي استکباري در راستاي از بين بردن فرهنگ ديني صورت مي‌گيرد انتظار است که مسئولان و نهادهاي فرهنگي در کشورمان و هم‌چنين کشورهاي اسلامي در اين مسير گام جدي را بردارند.

نقدي تصريح کرد: زورگويان غربي نمي‌خواهند که انسان‌ها آزاد باشند، آنها درصدد هستند تا فرهنگ عفاف و حجاب را از بين ببرند لذا جامعه زنان مسلمان بايد با يک استرات‍ژي مشخص در جهت مبارزه با دشمنان وارد عمل شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه حجاب مانعي براي زن محسوب نمي‌شود، اظهار داشت: به حمد خدا امروز زنان در جامعه ايراني در عرصه‌هاي مختلف فعال هستند و نشان داده‌اند که حجاب هيچ محدوديتي براي آنها ندارد.

سردار نقدي تصريح کرد: امروز حجاب براي تمام جوامع اسلامي، رکن اساسي به شمار مي‌رود و توجه به اين مقوله بايد جدي گرفته شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، حجاب ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار