نماینده آشوریان در مجلس گفت: انقلاب یک عطیه الهی بوده و همه ملت ایران در دست یافتن به آن مشارکت کرده‌اند.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 با مشارکت همه ملت ایران در سایه اتحاد و همدلی آحاد جامعه به ثمر رسید بنابراین اقشار مختلف خانواده بزرگ ایران باید در حراست از این میراث گرانبها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقلیت‌های دینی در برهه‌های حساس تاریخی در کنار ملت بزرگ‌مان قرار گرفته و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند، افزود: اقلیت‌های دینی در برابر رویدادهای مختلف کشورمان اعم از مشکلات، کاستی‌ها، پیشرفت‌ها و ... احساس مسئولیت کرده و همواره به موج خروشان ملت ایران پیوسته‌اند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: دهه فجر مهم‌ترین واقعه سیاسی و اجتماعی کشورمان قلمداد می‌شود زیرا نماد وحدت کلمه و همدلی بوده همچنین نشان می‌دهد ملل دنیا در صورت با هم بودن می‌توانند در سطح کشور تحول‌های چشمگیری رقم بزنند.

بت‌کلیا با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: پیروان ادیان توحیدی از کنار مسائل مهم و سرنوشت‌ساز کشورمان به راحتی عبور نکرده و به اندازه سهم خود تلاش می‌کنند مؤثر واقع شوند بنابراین در انتخابات نیز همراه با احساس مسئولیت شرکت می‌کنند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات مغرضانه رسانه‌های بیگانه اشاره کرد و بیان داشت: 22 بهمن ماه و راهپیمایی عظیم مردمی را در پیش رو داریم و دشمنان نظام به سیاق سال‌های گذشته جز نظاره کردن این حضور میلیونی چاره‌ای ندارند و ناخواسته باید راهپیمایی گسترده و سرا پا شوق ملت ایران را به سراسر جهان مخابره کرده به این ترتیب به شکست خود اعتراف کنند.

وی با بیان اینکه ملت ما با اقتدار مقابل دشمنان دین و نظام ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: ملت ما در دهه‌های گذشته ثابت کرده‌اند در هیچ شرایطی به قیم نیازی ندارند و از این توانایی برخوردار هستند همه مشکلات، بحران‌ها و ضعف‌های موجود را حل کنند./س

برچسب ها: انقلاب ، آشوریان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.