احداث اتوبان شهید باکری مسدود شدن بسیاری از خیابان های اطراف را در پی داشته است و ساکنان محل برای رسیدن به اتوبان باید مسیر 15 دقیقه ای را طی کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اینجا تهران، صبح که از خواب بلند می شوی باید تحمل هر اتفاقی را در بیرون خانه از جلوی درب منزل تا محل کارت داشته باشی امروز پل عابر نصب، فردا آن را بر می دارند این هفته پارک را سنگفرش چند هفته دیگر آن را تخریب می‌کنند.
امسال بزرگراه احداث، سال بعد تمام خیابان ها و کوچه های شهری به آن را مسدود می کنند همه این ها و بسیاری موارد دیگر حال و روز این روزهای خیابان ها و اماکن عمومی پایتخت است.
اگر این روزها گذرتان به خیابان های گلها و بنفشه در منطقه 5 افتاده باشد حتما شاهد ترافیک سنگین ، نارضایتی ساکنان و سردرگمی رانندگان نسبت به طرح جدید شهرداری در رابطه با مسدود کردن خیابان های منتهی به اتوبان شهید باکری بوده اید طرحی که اعتراضات بسیاری را در پی داشته و به گفته بسیاری از اهالی این منطقه آن ها بارها و در جلسات متعدد نارضایتی شان را به صورت مکتوب و شفاهی نسبت به مسدود کردن این خیابان ها اعلام کرده اند.
کمتر از یک سال پیش شهرداری منطقه گاردریل هایی را در ورودی و خروجی خیابان گل ها و بنفشه در منطقه 5 نصب کرده بود و به شکلی که رانندگان برای دسترسی به اتوبان شهید باکری و نقاط دیگر باید مسیری 15 دقیقه ای را طی کنند.
در پی شکایت های بی شمار اهالی از مسدود شدن این خیابان ها تصمیم به مصاحبه با چند از اهالی محل گرفتیم.
یکی از جوانان محل گفت: با این کار ماشین ها از کوچه ها عبور می کنند و به نوعی کوچه ها به خیابان تبدیل شده که ‌آرامش را از ساکنان محل گرفته است یکی دیگر از اهالی محل گفت: مسدود کردن خیابان های اصلی حتی برای خودروهای آتش نشانی و اورژانس نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است چندی قبل یک پسر 12 ساله دچار تشنج شد ولی اورژانس تهران به دلیل گم کردن راه با 15 دقیقه تاخیر رسید و آن بچه جان خود را از دست داد.
یکی از اهالی سالمند در این رابطه افزود: با بستن خیابان ها مسیرهای کوتاهی که از تردد می‌کردیم به مسیرهای بسیار طولانی تبدیل شده است و باعث مصرف بیش تر بنزین می شود.
یکی از اعضای شورای محل گفت: متاسفانه چندی پیش شهرداری با نصب گاردریل ورود و خروج را برای ساکنین این محل دشوار کرده است این محل 3 هزار نفر جمعیت دارد و هجوم این تعداد افراد به خیابانهای دیگر باعث شلوغی در خیابان ها و نارضایتی ساکنان محل شده است ما بارها پیگیر این مشکل بوده ایم ولی هنوز تلاشمان بی نتیجه است. مسدود شدن خیابان های گلها و بسته شدن تمام خیابان ها و کوچه های منتهی به اتوبان شهید باکری باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است لازم است که مسئولین شهری به ویژه شهرداری این منطقه رسیدگی به این مشکل را در اولویت کاری خود قرار دهد./ز
برچسب ها: مردم غرب ، اتوبان ، باکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار