مدیر عامل برج میلاد گفت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان برای شرکت در مسابقه طراحی سردر برج میلاد تهران، زمان ارسال آثار تا 22 بهمن تمدید شد.

فرزاد هوشیاری پارسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تاکنون آثار بی شماری از هنرمندان به دبیر خانه مسابقه طراحی سردر ورودی محوطه بزرگراه برج میلاد تهران ارسال  شده و زمان برگزرای مسابقه تا 22 بهمن تمدید شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که برج میلاد تهران قطب گردشگری مدرن پایتخت است و هر روز میزان هزاران نفر از شهروندان تهرانی همه میهمانان ایرانی و خارجی است و زیبایی این مکان یکی از اهداف برج میلاد تهران است.

هوشیار پارسیان اظهار داشت: این برج در نظر دارد مسابقه ای را با موضوع کلمه (ا... هی العلیا) و در قالب نقاشی، خط برای طراحی سردر ورودی محوطه گذرگاه برج میلاد بر پا کند.

وی تصریح کرد: تمامی آثار راه یافته به بخش داوری در پایان بهمن ماه در گالری هنری برج میلاد تهران در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می گیرد علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت سه بعدی و در قالب لوح فشرده یا چاپ شده تا 22 بهمن به ساختمان اداری برج میلاد تهران و یا کد پستی 1449617471 و به دفتر مدیریت فرهنگی و هنری برج میلاد ارسال نمایند./ف

برچسب ها: میلاد ، تهران ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۶:۲۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
ععععععععععععععععععععالی
آخرین اخبار