"هالک" هیولای سبز تا سال 2015 به پرده سینما باز نمی گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ "هالک" نام فیلمی اکشن- تخیلیست که سال 2003 به کارگردانی "انگ لی" و با حضور بازیگرانی چون "اریک بانا"،"جنیفر کانلی"، "سام الیوت"، "نیک نولت" و "جاش لوکاس" روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان روبرو شد. پس از آن هالک به عنوان یکی از شخصیت های فیلم اکشن – تخیلی "انتقامجویان"  در سینما دیده شد. البته باید اشاره کرد که در این فیلم " مارک روفالو" نقش این هیولای سبز را بازی کرد.





اما از آن پس کمپانی مارول خالق "هالک" خبری از این فیلم منتشر نکرد تا اینکه " کوین فیگ" از کمپانی مارول اعلام کرد که هیچگونه فیلم مستقلی از این کارکتر تا بعد از ساخت فیلم "انتقامجویان ۲" ساخته نخواهد شد . بنابراین نباید تا قبل از سال 2015 انتضار فیلمی مستقل از این کاراکتر را داشته باشیم. اما مارول درحال تدارک قسمت سوم این فیلم است.





گفتني است؛ داستان های بعدی برای دنباله ی کارکتر"هالک" برگرفته از دو داستان در کتابهای مصور نوشته ی "گرگ پاک" بنام "سیاره هالک" می باشد. زمانی که هالک اوقات زیادی از زندگی خود را با انسان های ضعیف و یا دشمنانی ناکارآمد در مقابل قدرت هالکی اش گذرانده است و حال زمان آن رسیده است تا حریفان قدرتمند تری برای او ساخته شود.
برچسب ها: هالک ، سینما ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار