سه زور گیر که در پوشش مامور مبارزه با مواد مخدر اقدام به زور گیری از شهروندان شهرستان پیشوا می کردند صبح امروز دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ نیکجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فردی با مراجعه به ماموران کلانتری مرکزی شهرستان پیشوا با اعلام سرقت اموال خود توسط سه زور گیر مامور نما عنوان داشت ساعتی قبل سوار یک دستگاه خودروی عبوری به سه سرنشین شده و در میانه راه این افراد با عنوان اینکه مامور مبارزه با مواد مخدر بودند و قصد مواد مخدر را دارند و بلافاصله بازرسی بدنی از من مقدار پنج میلیون و هشتصد هزار ریال و جه نقد را به زور گرفته و مرا پیاده کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران افزود: با راهنمایی مال باخته که موفق به یاداشت پلاک خودرو شده بود ماموران با رد زنی و تعقیب و مراقبت سرانجام خودرو مورد نظر را در شهر پیشوا  شناسایی و یکی از متهمان را دستگیر کردند.

وی در بازجویی از این مجرم به نام رضا وی در بازجویی ها صراحتا به جرم خود با همدستی با دو نفر دیگر اعتراف و نامبردگان به اسامی حمید و وحید در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

افراد دستگیر شده به پنچ فقره زور گیری به شیوه فوق اقرار کردند و از مجرمان سابقه دار بودند كه پس از صدور قرار روانه زندان شدند.

برچسب ها: مامور ، پوشش ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار