نبيه بري رئيس پارلمان لبنان با ارتش در خصوص درگيريها در شهر ارسل در شرق اين کشور نزديک مرز سوريه ابراز همبستگي و حمايت سياسي کامل خود را از ارتش ابراز کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه محلي «السفير» به نقل از بري اعلام کرد: آن چه که در ارسل روي داد، جنايتي عليه کل کشور است . رئيس پارلمان لبنان با اعلام اينکه اين حادثه غير قابل تحمل است، از قوه قضاييه خواست اين مسئله را تا پايان پيگيري کند.

بري همچنين از ارتش لبنان خواست قدرت خود را در همه مناطق اين کشور اعمال کند.درگيريها در ارسل زماني روي داد که ارتش لبنان به دنبال يک مظنون تحت تعقيب به اتهامات تروريستي بود.اين مظنون و دو مامور پليس در اين درگيريها کشته شدند.منابع نظامي اعلام کرده اند ارتش «به نحوي که تماميت کشور و ارتش حفظ شود»، مصمم به دستگيري هر فردي است که در اين درگيريها دست داشته است.

نجيب ميقاتي نخست وزير لبنان نيز به نوبه خود از ارتش به علت انجام وظايف خود در حفظ منافع همه مردم کشور، تمجيد کرده است.نخست وزير لبنان خواستار پايان يافتن مناقشه بر سر نقش ارتش در اين کشور شد و اعلام کرد ارتش از حمايت سياسي وي براي انجام وظايف خود برخوردار است. ارتش لبنان با ايجاد مراکز ايست بازرسي در همه ورودي هاي ارسل و دستگيري شماري از مظنونان تحت تعقيب، حضور خود را در اين شهر تقويت کرده است.


                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: لبنان ، پارلمان ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار