هيأت هاي اتحاديه سنديکاهاي کارگري عراق و لبنان حمايت خود را از مردم و دولت سوريه در برابر توطئه اي که عليه اين کشور شکل گرفته است اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه؛ هيأتي از اتحاديه سنديکاهاي کارگري عراق در ديدار با محمد شعبان عزوز رئيس اتحاديه سنديکاهاي کارگري سوريه حمايت کامل مردم عراق را از سوريه و مردم اين کشور اعلام کرد. 

هيأت عراقي در اين ديدار تاکيد کرد توطئه اي که سوريه اين روزها با آن روبروست در واقع همان توطئه اي است که عراق با آن روبرو شد و هنوز هم روبروست. اين هيأت تاکيد کرد سوريه و عراق مي توانند با همت افراد شرافتمند اين توطئه را کنار بگذارند. قاسم حمد حمود رئيس اتحاديه سنديکاهاي کارگري عراق گفت: ما حمايت خود را از کارگران و مردم سوريه در برابر حملات تروريستي که وحدت و امنيت مردم سوريه و اقتصاد آن را هدف گرفته است اعلام مي کنيم. ما همچنين از مواضع قومي سوريه که دژي مقاوم است و همه روياهاي متجاوزان و سرکشان را نقش بر آب کرده است حمايت مي کنيم. 

جبار طارش الدراجي نايب رئيس اتحاديه سنديکاهاي کارگري عراق گفت: امروز به اينجا آمده ايم تا حمايت و همبستگي خود را با مردم و کارگران سوري اعلام و همه تجاوزاتي را که عليه ملت ما و ملت سوريه شده است و نيز حمله اخير رژيم صهيونيستي به دمشق را محکوم کنيم. اين حمله تروريسم است و حمله به سوريه در واقع حمله به امت عرب است. 

علي طاهر ياسين رئيس اتحاديه سنديکاهاي کارگري لبنان نيز که در راس هيأتي از اين اتحاديه در اين ديدار شرکت داشت تاکيد کرد کارگران و ملت لبنان از آنچه در سوريه روي مي دهد به شدت ناراحت هستند و آمادگي خود را براي جبران بخشي از الطاف سوريه به لبنان اعلام مي کنند. 
محمد شعبان عزوز رئيس اتحاديه سنديکاهاي کارگري سوريه ضمن قدرداني از اعلام همبستگي هيأت هاي لبناني و عراقي افزود: اين ديدارها نشان دهنده برادري و صداقت موجود بين برادران سوري، عراقي و لبناني است. اين هيأت ها حمايت و همبستگي خود را با سوريه اعلام کردند و به واقعيت آنچه در سوريه مي گذرد واقف هستند زيرا لبنان و عراق نيز با توطئه مشابهي روبرو هستند.


                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اتحادیه ، عراق ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار