پایگاه النشره لبنان تصاویری از جنایت عرسال لبنان منتشر کرد که در این تصاویر به وضوح می توان دید که عاملان این جنایت مرگبار با لباس شخصی مرتکب این کشتار تروریستی شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری النشره لبنان تصاویری از عاملان و کشته شدگان حادثه عرسال لبنان را منتشر کرد که در این تصاویر به وضوح می توان دید که عاملان این جنایت مرگبار با لباس شخصی مرتکب این کشتار تروریستی شده اند.

خاطر نشان می شود که ، چندی پیش در حمله افراد مسلح تحت تعقیب به نیروهای ارتش لبنان در منطقه عرسال هشت تن از نیروهای ارتش کشته و چند تن دیگر زخمی شدند .

نیروهای ارتش لبنان تاکنون بارها در منطقه عرسال هدف حمله قرار گرفته اند. منطقه عرسال در واقع پایگاه و گذرگاه عبور افراد مسلح برای حمله به ارتش سوریه است.

یاداور می شود که کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای ارتش لبنان در منطقه عرسال این کشور نشان داد این منطقه به پایگاه گروههای مسلح سلفی تبدیل شده است.

دقایقی پیش نیز شبکه المنار ذر این رابطه اعلام کرد: دستگاه قضایی لبنان برای 30 نفر به اتهام حمله به ارتش این کشور در منطقه عرسال قرار بازداشت صادر کرد.


















برچسب ها: جنایت ، لبنان ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار