رييس دانشگاه صنعتي شريف با بيان اينکه جنبش دانشجويي امروز کاملتر و پوياتر از هميشه فعاليت‌ مي‌کند گفت: دفاع از آرمان‌هاي انقلاب هزينه‌هاي زيادي دارد و جامعه دانشگاهي براي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و حفظ آن متحمل هزينه‌هاي زيادي شده‌ است.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌هاي پس از انقلاب دانشجويان مسلمان با اقتدا به امام خميني(ره) توانستند گفتمان سياسي را در دانشگاه پياده کرده و با استکبار داخلي و خارجي مبارزه کنند.

وي با بيان اينکه همواره کساني بوده‌اند که سختي‌ها را تاب نياورده و در نيمه راه از مواضع و گفتمان اصلي جريان دانشجويي عقب نشيني کرده‌اند، تصريح کرد: دفاع از آرمان‌هاي اصلي انقلاب هزينه‌هاي زيادي را دارد و اقشار مختلف جامعه و دانشگاهي براي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و حفظ آن در "جنگ تحميلي" متحمل هزينه‌هاي مالي و جاني زيادي شدند.

روستا آزاد افزود: گفتمان ضد استکباري در ميان دانشجويان انقلابي ايران يکسان نبود و دشمن هم در طول 34 سال اخير از طرق مختلف همچون اعمال تحريم، تهاجم فرهنگي، جلوگيري از انتشار پيام ايران به جهان و تبليغات رسانه‌اي در صدد ضربه زدن به "جمهوري اسلامي ايران" عمل کرده است.

رييس دانشگاه صنعتي شريف با اشاره به وضعيت کنوني جريان دانشجويي گفت: دانشجويان و دانشگاهيان با پختگي و کاملتر از دانشجويان قبل از انقلاب وارد عرصه‌هاي مختلف مي‌شوند و با توجه به پويايي و نشاط ميان آنان مي‌توان فضاي کنوني را مثبت قلمداد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آزاد ، شریف ، بهمن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار